FUNCTIE: Vastgoedmanager

BOEi 
Daam Fockemalaan 22 
3818 KG Amersfoort 
033 760 0660 

BOEi is een onafhankelijke non-profit vennootschap die zich bezighoudt met herbestemmen van industrieel, agrarisch en religieus erfgoed. Zij doet dit vanuit verschillende invalshoeken: als adviseur, ontwikkelaar of belegger of een combinatie hiervan.. De passie voor het geven van een nieuwe toekomst aan monumenten die zichzelf bedruipen is wat ons drijft. Wij zijn in staat monumentale gebouwen en complexen een nieuwe toekomst te geven, zakelijk, bedrijfsmatig, maar zonder winstoogmerk. De afgelopen 15 jaar is ruim 100 miljoen is geïnvesteerd. De ca. 60 personen (in vaste dienst en freelancers) die aan de projecten van BOEi werken doen dat in het hele land; BOEi is een moderne netwerkorganisatie waarin communicatie meer is dan een agendapunt. Het is – intern – het cement van de organisatie; het maakt de projecten – extern – tot successen.

Functie omschrijving

BOEi is op zoek naar een: Vastgoedmanager (40 uur); Een ondernemende Vastgoed-professional met talent voor organiseren en kennis van restauratie!

Wat ga je doen?
Bij BOEi is de portefeuille verdeeld in de regio’s Noord en Zuid. Als Vastgoedmanager ben je verantwoordelijk voor het beheren, onderhouden en verhuren van onze objecten in één regio. Daarnaast ondersteun en adviseer je de ontwikkelingsmanagers met betrekking tot beheer, onderhoud en verhuur zodat er een efficiënte en klantvriendelijke herbestemming tot stand komt. Je werkt nauw samen met de afdeling Juridische Zaken en de afdeling ABC.

Hoe ziet de functie eruit?
• Je hebt ruime ervaring met monumentale gebouwen en bij voorkeur ook met herbestemming;
• Je bent verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt beheren, onderhouden en verhuren van de panden installaties en terreinen en stuurt op een hoge huurderstevredenheid en optimale huuromzet;
• Je stuurt leveranciers en aannemers aan bent verantwoordelijk voor goed en regelmatig contact met huurders;
• Je voorziet de Afdelingsmanager BOV van input voor budgetten, rapportages, prognoses en aanscherping beleid;
• Je bent verantwoordelijk voor het managen van de NUTS aansluitingen en voor correcte en tijdige afhandeling van facilitaire aangelegenheden (BHV, controle schoonmaak, ontruimingsplannen en groenonderhoud);
• Je bent verantwoordelijk voor het (ondersteunen bij het) zoeken van huurders, onderhouden van contacten met (potentiele) huurders en voeren van onderhandelingen met huurders. Daarbij begeleidt en adviseer je de huurders op bouwkundig en installatietechnisch niveau vanaf het aanhuurtraject tot en met de oplevering;
• Je bent verantwoordelijk voor het goed registreren van de panddossiers en voor het met kennis ondersteunen medewerker BOV voor afhandeling van vragen, opmerkingen, klachten van zittende huurders;
• Je bent verantwoordelijk voor het afsluiten en beheren van onderhoudscontracten en het klein onderhoud en planmatig onderhoud (aanvraag – offerte – uitvoering-accorderen);
• Je bent op de hoogte van ontwikkelingen die van belang zijn (Warmtewet, energielabels) en die vertalen in beleid.

Ben jij de nieuwe collega die we zoeken?
• Dan heb je een HBO opleiding gevolgd, bij voorkeur richting Vastgoed of Facilitair Management. Je hebt zeker 5 maar liever 10 jaar ervaring met het managen van een vastgoedportefeuille met diverse en bijzondere objecten EN met bijzondere huurders (geen Retail).
• Dan ben je ondernemend van aard en neemt verantwoordelijkheden makkelijk op je. Je weet van nature wie je bij je plannen moet betrekken en met wie je hierover moet communiceren.
• Dan heb je oog voor continuïteit in de klantrelatie en streef je naar een hoge huurderstevredenheid.
• Dan kan je planmatig en gestructureerd werken, en ben je gewend om meerdere bordjes in de lucht te houden. Maar je kan ook snel schakelen, in het geval van calamiteiten.
• Dan kan je zelfstandig en in teamverband werken. Je bent in staat je collega’s te adviseren
• Dan heb je aantoonbare affiniteit met ons werkveld, zodat je gezien wordt als professional en je stevig in (in- en externe) relaties staat.
• Dan ben je in bezit van een rijbewijs en ben je woonachtig in het midden des lands.

Wat hebben wij te bieden?
Fondsenbeheer Nederland (FBNL) wordt je werkgever; je wordt gedetacheerd bij BOEi. Fondsenbeheer combineert de flexibiliteit van een kleine organisatie met de mogelijkheden en professionaliteit van een grote organisatie en levert ook personeel aan het Nationaal Restauratiefonds en het Nationaal Groenfonds.

BOEi is een ondernemend bedrijf, met ondernemende mensen. Bij ons krijg je als medewerker vrijheid, veel eigen verantwoordelijkheid en vertrouwen. Daarnaast bieden wij medewerkers die initiatief, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid hoog in het vaandel hebben staan, de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. De arbeidsvoorwaarden zijn zonder meer goed te noemen. De standplaats is Amersfoort.

Arbeidsvoorwaarden

Honorering vindt plaats in overeenstemming met de zwaarte van de functie en werkervaring waarbij het salaris maximaal € 68.000 op jaarbasis is.

Solliciteren

Kijk voor meer informatie over Fondsenbeheer Nederland op www.fondsenbeheer.nl en over BOEi op www.BOEi.nl. Mocht je vragen hebben over de inhoud van de functie, dan kun je contact opnemen met Annelinda van Dijck – van Eck (Afdelingsmanager BOV), tel. 06 525 738 24. Voor andere zaken kun je contact opnemen met Baukje Tienstra (HR manager), tel. 088 – 253 9355.

Sollicitatie:
Interesse in deze functie? Je kunt jouw motivatie en cv, onder vermelding van BT-55 vóór 27 april 2017 richten aan hr@fondsenbeheer.nl 



Reacties


Laatste nieuws