FUNCTIE: Vastgoedmanager
BOEi
Daam Fockemalaan 22
3818 KG Amersfoort
033 760 0660
BOEi is een onafhankelijke non-profit vennootschap die zich bezighoudt met herbestemmen van industrieel, agrarisch en religieus erfgoed. Zij doet dit vanuit verschillende invalshoeken: als adviseur, ontwikkelaar of belegger of een combinatie hiervan.. De passie voor het geven van een nieuwe toekomst aan monumenten die zichzelf bedruipen is wat ons drijft. Wij zijn in staat monumentale gebouwen en complexen een nieuwe toekomst te geven, zakelijk, bedrijfsmatig, maar zonder winstoogmerk. De afgelopen 15 jaar is ruim 100 miljoen is geïnvesteerd. De ca. 60 personen (in vaste dienst en freelancers) die aan de projecten van BOEi werken doen dat in het hele land; BOEi is een moderne netwerkorganisatie waarin communicatie meer is dan een agendapunt. Het is – intern – het cement van de organisatie; het maakt de projecten – extern – tot successen.
Functie omschrijving
BOEi is op zoek naar een: Vastgoedmanager (40 uur); Een ondernemende Vastgoed-professional met talent voor organiseren en kennis van restauratie!
Wat ga je doen?
Bij BOEi is de portefeuille verdeeld in de regio’s Noord en Zuid. Als Vastgoedmanager ben je verantwoordelijk voor het beheren, onderhouden en verhuren van onze objecten in één regio. Daarnaast ondersteun en adviseer je de ontwikkelingsmanagers met betrekking tot beheer, onderhoud en verhuur zodat er een efficiënte en klantvriendelijke herbestemming tot stand komt. Je werkt nauw samen met de afdeling Juridische Zaken en de afdeling ABC.
Hoe ziet de functie eruit?
• Je hebt ruime ervaring met monumentale gebouwen en bij voorkeur ook met herbestemming;
• Je bent verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt beheren, onderhouden en verhuren van de panden installaties en terreinen en stuurt op een hoge huurderstevredenheid en optimale huuromzet;
• Je stuurt leveranciers en aannemers aan bent verantwoordelijk voor goed en regelmatig contact met huurders;
• Je voorziet de Afdelingsmanager BOV van input voor budgetten, rapportages, prognoses en aanscherping beleid;
• Je bent verantwoordelijk voor het managen van de NUTS aansluitingen en voor correcte en tijdige afhandeling van facilitaire aangelegenheden (BHV, controle schoonmaak, ontruimingsplannen en groenonderhoud);
• Je bent verantwoordelijk voor het (ondersteunen bij het) zoeken van huurders, onderhouden van contacten met (potentiele) huurders en voeren van onderhandelingen met huurders. Daarbij begeleidt en adviseer je de huurders op bouwkundig en installatietechnisch niveau vanaf het aanhuurtraject tot en met de oplevering;
• Je bent verantwoordelijk voor het goed registreren van de panddossiers en voor het met kennis ondersteunen medewerker BOV voor afhandeling van vragen, opmerkingen, klachten van zittende huurders;
• Je bent verantwoordelijk voor het afsluiten en beheren van onderhoudscontracten en het klein onderhoud en planmatig onderhoud (aanvraag – offerte – uitvoering-accorderen);
• Je bent op de hoogte van ontwikkelingen die van belang zijn (Warmtewet, energielabels) en die vertalen in beleid.
Ben jij de nieuwe collega die we zoeken?
• Dan heb je een HBO opleiding gevolgd, bij voorkeur richting Vastgoed of Facilitair Management. Je hebt zeker 5 maar liever 10 jaar ervaring met het managen van een vastgoedportefeuille met diverse en bijzondere objecten EN met bijzondere huurders (geen Retail).
• Dan ben je ondernemend van aard en neemt verantwoordelijkheden makkelijk op je. Je weet van nature wie je bij je plannen moet betrekken en met wie je hierover moet communiceren.
• Dan heb je oog voor continuïteit in de klantrelatie en streef je naar een hoge huurderstevredenheid.
• Dan kan je planmatig en gestructureerd werken, en ben je gewend om meerdere bordjes in de lucht te houden. Maar je kan ook snel schakelen, in het geval van calamiteiten.
• Dan kan je zelfstandig en in teamverband werken. Je bent in staat je collega’s te adviseren
• Dan heb je aantoonbare affiniteit met ons werkveld, zodat je gezien wordt als professional en je stevig in (in- en externe) relaties staat.
• Dan ben je in bezit van een rijbewijs en ben je woonachtig in het midden des lands.
Wat hebben wij te bieden?
Fondsenbeheer Nederland (FBNL) wordt je werkgever; je wordt gedetacheerd bij BOEi. Fondsenbeheer combineert de flexibiliteit van een kleine organisatie met de mogelijkheden en professionaliteit van een grote organisatie en levert ook personeel aan het Nationaal Restauratiefonds en het Nationaal Groenfonds.
BOEi is een ondernemend bedrijf, met ondernemende mensen. Bij ons krijg je als medewerker vrijheid, veel eigen verantwoordelijkheid en vertrouwen. Daarnaast bieden wij medewerkers die initiatief, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid hoog in het vaandel hebben staan, de ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. De arbeidsvoorwaarden zijn zonder meer goed te noemen. De standplaats is Amersfoort.
Arbeidsvoorwaarden
Honorering vindt plaats in overeenstemming met de zwaarte van de functie en werkervaring waarbij het salaris maximaal € 68.000 op jaarbasis is.
Solliciteren
Kijk voor meer informatie over Fondsenbeheer Nederland op www.fondsenbeheer.nl en over BOEi op www.BOEi.nl. Mocht je vragen hebben over de inhoud van de functie, dan kun je contact opnemen met Annelinda van Dijck – van Eck (Afdelingsmanager BOV), tel. 06 525 738 24. Voor andere zaken kun je contact opnemen met Baukje Tienstra (HR manager), tel. 088 – 253 9355.
Sollicitatie:
Interesse in deze functie? Je kunt jouw motivatie en cv, onder vermelding van BT-55 vóór 27 april 2017 richten aan hr@fondsenbeheer.nl
Laatste nieuws
- 06-03-2025 13:39 Glasproductiebedrijf verkoopt bedrijfscomplex in Enschede met sale-and-lease-back transactie
- 06-03-2025 12:17 Koningshof tweede acquisitie UMB Group in Amsterdam-West
- 06-03-2025 11:56 Interieurketen Casa vraagt faillissement aan
- 06-03-2025 11:23 Eres verkoopt wooncomplex in Venray
- 06-03-2025 11:02 Meeste nieuwe luxeretailers voor P.C. Hooftstraat van alle Europese high-end straten
- 06-03-2025 10:52 Green Real Estate sluit aannemingsovereenkomst en erfpachtovereenkomst voor The Hive
- 06-03-2025 10:38 Michiel de Wit partner van vastgoedteam AKD
- 06-03-2025 10:25 Sagax koopt bedrijfsverzamelgebouw in Amsterdam
- 06-03-2025 10:13 Hotels hebben in 2024 weer meer gasten ontvangen
- 06-03-2025 09:49 Otte (CTP): 'Trage verhuur Amsterdamse logistieke hub baart ons geen zorgen'
- 06-03-2025 09:46 Groothandel in levensmiddelen verlengt voor kantoorruimte in Breda
- 06-03-2025 09:00 Topvacature: Gemeente Delft zoekt assetmanager / portefeuillemanager Vastgoed
- 06-03-2025 08:56 Komst verzekeraar naar centrum Tilburg biedt plek voor 600 woningen
- 06-03-2025 08:38 NLTraining huurt kantoorruimte in Ganzenpoort Offices van APF International
- 06-03-2025 08:17 Van Draeckeburgh over actuele subsidiekansen in de woningbouw
- 05-03-2025 15:57 Werkkleding fabrikant huurt logistieke bedrijfscomplex in Dordrecht
- 05-03-2025 15:05 Utrechtse sociale woningbouw groeit, maar blijft achter op afspraken
- 05-03-2025 15:01 Gebrek aan fietsenstalling houdt wonen boven winkels tegen in Haarlem
- 05-03-2025 13:23 Synchroon koopt Zeepfabriek in Nieuwegein
- 05-03-2025 12:10 Softwareontwikkelaar huurt 1.500 m2 kantoorruimte in Smakkelaarsburgt in Utrecht
- 05-03-2025 12:10 Particuliere belegger koopt drie commerciële ruimtes aan Amsterdamse Bilderdijkstraat
- 05-03-2025 12:04 PingProperties verkoopt wasstraat in Ridderkerk
- 05-03-2025 11:04 RvS stelt procederende architect in het ongelijk
- 05-03-2025 10:48 Dual Benelux huurt kantoorruimte aan Westersingel in Rotterdam
- 05-03-2025 10:30 Eres verkoopt 45 appartementen in oosten van Nederland voor uitponden
- 05-03-2025 10:21 Doorstart damesmodeketen Vanilia mislukt
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.