FUNCTIE: Verhuurmedewerker / woonconsulent M/V
REBO Vastgoed Management BV
Melissekade 63
3544 CT Utrecht
030-6866260
Website
Met activiteiten op het gebied van onroerend goed en aanverwante diensten als makelaardij, property management en de administratie van vereniging van eigenaren verovert de REBOgroep een steeds groter marktaandeel. De 79 medewerkers werken vanuit zeven kantoren in Midden- en Oost-Nederland. REBOgroep is op zoek naar een nieuwe collega (fulltime, m/v) voor haar business unit REBO Vastgoed Management BV te Utrecht.
Functie omschrijving
Als verhuurmedewerker bij REBO Vastgoed Management (op ons kantoor in Utrecht) ben je het aanspreekpunt voor onze potentiële huurders. Indien een woninghuurder de huur opzegt, behandel je de huuropzegging en voert de mutatie door in het systeem, tevens wordt een verhuurdossier aangemaakt. Daarna zet je de woning in de markt, middels de daarvoor bestemde internetsites en sociale media. Je onderhoudt de contacten met geïnteresseerden en biedt de woning aan, je voert een intake gesprek met de potentiële huurder en je doet een bezichtiging ter plaatse in een lege woning.â¨Indien de potentiële huurder gebruikt maakt van de huuraanbieding wikkel je de verhuurtransactie af door alle benodigde stukken op te maken en door het invoeren in de systemen. Je plant in overleg met je collega een sleuteloverdracht. Deze sleuteloverdracht verricht je collega. Klantentevredenheid is een belangrijk onderdeel van je functie, de potentiele huurder ervaart jou als een toegevoegde waarde doordat je een optimale, adequate en kwalitatieve dienst verleent.
Taken en verantwoordelijkheden
rechtstreeks en regelmatig contact met woninghuurders;
voert zelfstandig, met inachtneming van de aanwezige standaardprocedures die binnen de organisatie gelden, de correspondentie;
het doen van intakes en huuraanbiedingen;â¨het houden van bezichtigingen;
het opstellen van huurovereenkomsten;
beoordelen van inschrijfformulieren;
account manager adviseren bij leegstand;
organiseren, plannen en bijwonen van open huis;
telefonisch en persoonlijk contact met potentiele huurders;
verrichten van diverse administratieve taken;
etc.
Wat vragen wij?
Je hebt HBO werk- en denk niveau, opleiding HBO Vastgoed en Makelaardij of gelijkwaardig. Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto. Je bent commercieel en administratief sterk onderlegd en je bent commercieel, dienstverlenend en georganiseerd. Je hebt goede sociale vaardigheden. Je bent woonachtig in de regio Utrecht / Amersfoort.
Wat bieden wij?
Een uitdagende baan in een dynamische branche binnen een onderneming met een ondernemende bedrijfscultuur. Een functie binnen een jong en gedreven team met vrijheid en daaraan gerelateerde verantwoordelijkheden. Naast een goed salaris ontvang je 8% vakantiegeld, pensioenregeling en 26 vakantiedagen (op basis van full time), jaarcontract.
Als verhuurmedewerker bij REBO Vastgoed Management (op ons kantoor in Utrecht) ben je het aanspreekpunt voor onze potentiele huurders. Indien een woninghuurder de huur opzegt, behandel je de huuropzegging en voert de mutatie door in het systeem, tevens wordt een verhuurdossier aangemaakt. Daarna zet je de woning in de markt, middels de daarvoor bestemde internetsites en sociale media. Je onderhoudt de contacten met geïnteresseerden en biedt de woning aan, je voert een intake gesprek met de potentiele huurder en je doet een bezichtiging ter plaatse in een lege woning.â¨Indien de potentiele huurder gebruikt maakt van de huuraanbieding wikkel je de verhuurtransactie af door alle benodigde stukken op te maken en door het invoeren in de systemen. Je plant in overleg met je collega een sleuteloverdracht. Deze sleuteloverdracht verricht je collega. Klantentevredenheid is een belangrijk onderdeel van je functie, de potentiele huurder ervaart jou als een toegevoegde waarde doordat je een optimale, adequate en kwalitatieve dienst verleent.
Taken en verantwoordelijkheden
rechtstreeks en regelmatig contact met woninghuurders;
voert zelfstandig, met inachtneming van de aanwezige standaardprocedures die binnen de organisatie gelden, de correspondentie;
het doen van intakes en huuraanbiedingen;â¨het houden van bezichtigingen;
het opstellen van huurovereenkomsten;
beoordelen van inschrijfformulieren;
account manager adviseren bij leegstand;
organiseren, plannen en bijwonen van open huis;
telefonisch en persoonlijk contact met potentiele huurders;
verrichten van diverse administratieve taken;
etc.
Wat vragen wij?
Je hebt HBO werk- en denk niveau, opleiding HBO Vastgoed en Makelaardij of gelijkwaardig. Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto. Je bent commercieel en administratief sterk onderlegd en je bent commercieel, dienstverlenend en georganiseerd. Je hebt goede sociale vaardigheden. Je bent woonachtig in de regio Utrecht / Amersfoort.
Arbeidsvoorwaarden
Wat bieden wij?
Een uitdagende baan in een dynamische branche binnen een onderneming met een ondernemende bedrijfscultuur. Een functie binnen een jong en gedreven team met vrijheid en daaraan gerelateerde verantwoordelijkheden. Naast een goed salaris ontvang je 8% vakantiegeld, pensioenregeling en 26 vakantiedagen (op basis van full time), jaarcontract.
Solliciteren
Interesse?
Voor inlichtingen over deze functie kun je contact opnemen met Sander Veldman op telefoonnummer 0570 612 752. Je gemotiveerde sollicitatiebrief en uitgebreide curriculum vitae kun je zenden aan Ineke Jansen: i.jansen@rebogroep.nl
Laatste nieuws
- 03-07-2024 08:49 Mooiland verkoopt 629 woningen aan Alwel, Laurentius en WonenBreburg
- 03-07-2024 08:39 Gemeenteraad Alkmaar stelt bestemmingsplan voor maximaal 550 woningen vast
- 02-07-2024 16:34 Nova Capital verkoopt MediArena Studio’s aan Frans vastgoedfonds
- 02-07-2024 16:24 Peakside verkoopt kantoorgebouw op Schiphol-Rijk
- 02-07-2024 15:23 Garbe verkoopt rechtbank aan gemeente Almelo
- 02-07-2024 14:53 Accountantskantoor huurt bijna 500 m2 in Zoetermeer
- 02-07-2024 14:36 Dreef Beheer koopt voormalig badhuis in Amsterdam
- 02-07-2024 14:31 VanHaren huurt bijna 600 m2 in winkelcentrum Zuidplein
- 02-07-2024 14:10 UrbanLinx koopt bedrijfspand van 13.000 m2 in Doetinchem
- 02-07-2024 13:55 Eric Harmsen nieuwe directeur en mede-eigenaar IJver
- 02-07-2024 13:49 Progam koopt kantoor en opslagruimte in Dordrecht
- 02-07-2024 12:14 Verhuurplatforms: 'Makelaars verantwoordelijk voor illegale vraaghuurprijzen met Wet betaalbare huur'
- 02-07-2024 12:02 Amsterdam wil borgingsplafond verhogen met 750 miljoen per corporatie
- 02-07-2024 11:39 NVM wil graag met eigen expertise bijdrage leveren aan Nota Ruimte
- 02-07-2024 11:31 M7 verkoopt kantoorgebouw in Dordrecht aan ER Capital
- 02-07-2024 11:21 Leegstand is onnodige verspilling, en daar is wat aan te doen
- 02-07-2024 10:56 Scope Spatial Strategy opgericht
- 02-07-2024 10:38 Loek Eskens project manager bij Trec Development Services
- 02-07-2024 10:30 Geldschieter Blokker in de race voor overname The Body Shop
- 02-07-2024 10:05 Wie is Mona Keijzer, de nieuwe minister van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening?
- 02-07-2024 09:58 Quares property manager voor Nederlandse vastgoedportefeuille van Logicor
- 02-07-2024 09:45 Topvacature: Biesterbos Groep zoekt technisch manager/beheerder
- 02-07-2024 09:16 Duurzaam beleggen in bedrijfsvastgoed
- 02-07-2024 08:56 De Koning is dood, lang leve (de) Keijzer
- 02-07-2024 08:50 Inflatie in juni 3,2 procent bij snelle raming
- 01-07-2024 16:27 Rijksvastgoedbedrijf koopt Johan de Wittlaan 15 in Den Haag
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.