FUNCTIE: Verhuurmedewerker / woonconsulent M/V
REBO Vastgoed Management BV
Melissekade 63
3544 CT Utrecht
030-6866260
Website
Met activiteiten op het gebied van onroerend goed en aanverwante diensten als makelaardij, property management en de administratie van vereniging van eigenaren verovert de REBOgroep een steeds groter marktaandeel. De 79 medewerkers werken vanuit zeven kantoren in Midden- en Oost-Nederland. REBOgroep is op zoek naar een nieuwe collega (fulltime, m/v) voor haar business unit REBO Vastgoed Management BV te Utrecht.
Functie omschrijving
Als verhuurmedewerker bij REBO Vastgoed Management (op ons kantoor in Utrecht) ben je het aanspreekpunt voor onze potentiële huurders. Indien een woninghuurder de huur opzegt, behandel je de huuropzegging en voert de mutatie door in het systeem, tevens wordt een verhuurdossier aangemaakt. Daarna zet je de woning in de markt, middels de daarvoor bestemde internetsites en sociale media. Je onderhoudt de contacten met geïnteresseerden en biedt de woning aan, je voert een intake gesprek met de potentiële huurder en je doet een bezichtiging ter plaatse in een lege woning.â¨Indien de potentiële huurder gebruikt maakt van de huuraanbieding wikkel je de verhuurtransactie af door alle benodigde stukken op te maken en door het invoeren in de systemen. Je plant in overleg met je collega een sleuteloverdracht. Deze sleuteloverdracht verricht je collega. Klantentevredenheid is een belangrijk onderdeel van je functie, de potentiele huurder ervaart jou als een toegevoegde waarde doordat je een optimale, adequate en kwalitatieve dienst verleent.
Taken en verantwoordelijkheden
rechtstreeks en regelmatig contact met woninghuurders;
voert zelfstandig, met inachtneming van de aanwezige standaardprocedures die binnen de organisatie gelden, de correspondentie;
het doen van intakes en huuraanbiedingen;â¨het houden van bezichtigingen;
het opstellen van huurovereenkomsten;
beoordelen van inschrijfformulieren;
account manager adviseren bij leegstand;
organiseren, plannen en bijwonen van open huis;
telefonisch en persoonlijk contact met potentiele huurders;
verrichten van diverse administratieve taken;
etc.
Wat vragen wij?
Je hebt HBO werk- en denk niveau, opleiding HBO Vastgoed en Makelaardij of gelijkwaardig. Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto. Je bent commercieel en administratief sterk onderlegd en je bent commercieel, dienstverlenend en georganiseerd. Je hebt goede sociale vaardigheden. Je bent woonachtig in de regio Utrecht / Amersfoort.
Wat bieden wij?
Een uitdagende baan in een dynamische branche binnen een onderneming met een ondernemende bedrijfscultuur. Een functie binnen een jong en gedreven team met vrijheid en daaraan gerelateerde verantwoordelijkheden. Naast een goed salaris ontvang je 8% vakantiegeld, pensioenregeling en 26 vakantiedagen (op basis van full time), jaarcontract.
Als verhuurmedewerker bij REBO Vastgoed Management (op ons kantoor in Utrecht) ben je het aanspreekpunt voor onze potentiele huurders. Indien een woninghuurder de huur opzegt, behandel je de huuropzegging en voert de mutatie door in het systeem, tevens wordt een verhuurdossier aangemaakt. Daarna zet je de woning in de markt, middels de daarvoor bestemde internetsites en sociale media. Je onderhoudt de contacten met geïnteresseerden en biedt de woning aan, je voert een intake gesprek met de potentiele huurder en je doet een bezichtiging ter plaatse in een lege woning.â¨Indien de potentiele huurder gebruikt maakt van de huuraanbieding wikkel je de verhuurtransactie af door alle benodigde stukken op te maken en door het invoeren in de systemen. Je plant in overleg met je collega een sleuteloverdracht. Deze sleuteloverdracht verricht je collega. Klantentevredenheid is een belangrijk onderdeel van je functie, de potentiele huurder ervaart jou als een toegevoegde waarde doordat je een optimale, adequate en kwalitatieve dienst verleent.
Taken en verantwoordelijkheden
rechtstreeks en regelmatig contact met woninghuurders;
voert zelfstandig, met inachtneming van de aanwezige standaardprocedures die binnen de organisatie gelden, de correspondentie;
het doen van intakes en huuraanbiedingen;â¨het houden van bezichtigingen;
het opstellen van huurovereenkomsten;
beoordelen van inschrijfformulieren;
account manager adviseren bij leegstand;
organiseren, plannen en bijwonen van open huis;
telefonisch en persoonlijk contact met potentiele huurders;
verrichten van diverse administratieve taken;
etc.
Wat vragen wij?
Je hebt HBO werk- en denk niveau, opleiding HBO Vastgoed en Makelaardij of gelijkwaardig. Je bent in het bezit van een rijbewijs en auto. Je bent commercieel en administratief sterk onderlegd en je bent commercieel, dienstverlenend en georganiseerd. Je hebt goede sociale vaardigheden. Je bent woonachtig in de regio Utrecht / Amersfoort.
Arbeidsvoorwaarden
Wat bieden wij?
Een uitdagende baan in een dynamische branche binnen een onderneming met een ondernemende bedrijfscultuur. Een functie binnen een jong en gedreven team met vrijheid en daaraan gerelateerde verantwoordelijkheden. Naast een goed salaris ontvang je 8% vakantiegeld, pensioenregeling en 26 vakantiedagen (op basis van full time), jaarcontract.
Solliciteren
Interesse?
Voor inlichtingen over deze functie kun je contact opnemen met Sander Veldman op telefoonnummer 0570 612 752. Je gemotiveerde sollicitatiebrief en uitgebreide curriculum vitae kun je zenden aan Ineke Jansen: i.jansen@rebogroep.nl
Laatste nieuws
- 02-12-2024 16:53 Gemiddelde overwaarde woning 65-plusser ligt op 390.000 euro
- 02-12-2024 15:05 Christiaan Oudemans wordt partner tax bij NewGround Law
- 02-12-2024 14:25 Financiering voor ambitieuze vastgoedplannen? Geldvoorelkaar.nl biedt nieuwe mogelijkheden
- 02-12-2024 14:00 Themamaand december in het teken van marktanalyse opname & beleggingen
- 02-12-2024 13:42 Rechtszaak Fair Huur tegen Staat over woz-cap begonnen
- 02-12-2024 13:18 Raad van State: voorstel nieuwe box 3-regels onwerkbaar
- 02-12-2024 12:52 Lichting van 17 MSRE-studenten afgestudeerd
- 02-12-2024 12:10 WoningbouwersNL: 'Beleidsmakers shoppen selectief uit woningmarktonderzoek ABF'
- 02-12-2024 12:05 Madeline Buijs: 'Zet senioren centraal op de woningmarkt'
- 02-12-2024 11:52 Rockfield en Ardian doen eerste aankoop studentenwoningen voor Europees platform in Florence
- 02-12-2024 11:37 Huurder koopt eigen toren in Capelle aan den IJssel
- 02-12-2024 11:12 BuurtBoost en KAW gaan samenwerken
- 02-12-2024 11:03 WDP verdubbelt portefeuille in Frankrijk
- 02-12-2024 11:00 'Wij vinden subsidiemogelijkheden voor investerings- en innovatieprojecten'
- 02-12-2024 10:03 Aantal hypotheken stijgt door: meer voor koopwoningen dan in vorige maanden
- 02-12-2024 08:00 Registreer uw organisatie voor WOCODA 2025: Jaarbeurs kloppend hart voor volkshuisvesting
- 29-11-2024 19:38 Interim-voorzitter Verra kondigt koerswijziging Vastgoed Belang aan: ‘Meer zichtbaarheid en positiviteit’
- 29-11-2024 18:54 Sieradenmerk Vadavas huurt 77 m2 winkelruimte in Utrecht
- 29-11-2024 18:39 Offshore Wind Logistics huurt 228 m2 kantoorruimte in Rotterdam
- 29-11-2024 17:51 Woningstichting Samenwerking bouwt 144 sociale huurwoningen in Vlaardingen
- 29-11-2024 17:30 Vastgoed Belang biedt petitie aan minister Keijzer aan met aanpassingen van regelgeving
- 29-11-2024 17:27 Delftse studenten vormen zelf kantoren om tot 350 woningen
- 29-11-2024 14:30 Stories huurt 383 m2 kantoorruimte in Utrecht
- 29-11-2024 14:10 De Goede Woning koopt 63 woningen van Heimstaden
- 29-11-2024 13:21 Advocaat Hielkema over uitspraak huurverhogingsbeding: 'Verhuurders kunnen opgelucht ademhalen'
- 29-11-2024 11:39 Vijf nieuwe WEii-licentiehouders op Paris Proof Congres: ‘bewijst waarde sturen op werkelijk energiegebruik’
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.