Facilicom wil weten wat onder haar klanten leeft
Facilitair dienstverlener Facilicom Services Group heeft de ambitie om binnen twee jaar de meest klantgerichte facilitaire dienstverlener van Nederland te zijn. Om dat te bereiken stelde Facilicom een intensief programma samen waarbij nadrukkelijk de dialoog met de klant wordt gezocht. 1.100 klanten werden in twee weken tijd telefonisch benaderd en ruim 180 klanten werden in zogenaamde klantforums gevraagd wat hen nu beweegt.
‘Wij willen weten wat er echt bij de klant leeft om er zo voor te zorgen dat alle betrokkenen binnen Facilicom en zijn divisies daarop kunnen acteren. We redden het niet langer met alleen het zorgen voor “operational excellence”, we moeten waarde toevoegen, of beter nog: waarde creëren. Dat kan alleen in samenwerking met de klant’, vertelt Paul Janssen, marketing directeur van Facilicom.
In februari voerden Facilicom en zijn divisies in twee weken tijd een zogenaamde nulmeting uit waarbij 1.100 klanten telefonisch werden geïnterviewd. Daaruit bleek dat meer dan zeventig procent van de klanten tevreden is over Facilicom. ‘Het is een positief gegeven dat we zo veel tevreden klanten hebben, maar we willen niet alleen tevreden klanten. Wij willen meer fans van ons bedrijf. En als ik de uitkomsten goed bekijk, kunnen we nog wel wat fans gebruiken’, vervolgt Paul Janssen.
Waardevolle input
Na de telefonische interviews zijn 23 klantforums ingericht waarbij ruim 180 klanten, met elkaar in gesprek zijn gegaan over de dienstverlening van Facilicom. ‘Deze forums bieden ons waardevolle input voor de zogenaamde verdiepingssessies die nu in het land worden georganiseerd. Dit levert ons weer informatie op hoe wij ons verder kunnen verbeteren en op welke punten wij ons opleidingsprogramma kunnen inrichten. Zo zijn wij op weg naar “de meest klantgerichte facilitaire dienstverlener”’, besluit Paul Janssen.
Laatste nieuws
- 06-01-2025 15:47 Omgevingsvergunning bouw Van der Valk Hotel in Breda door rechter vernietigd
- 06-01-2025 15:10 Registreer uw organisatie voor WOCODA 2025: Jaarbeurs kloppend hart voor volkshuisvesting
- 06-01-2025 13:24 Friso de Zeeuw: ‘Hét moment om belemmerende regels te verbeteren is nu’
- 06-01-2025 12:51 Amsterdam test woningraden voor directe inspraak woningzoekenden
- 06-01-2025 12:26 Nicole Maarsen benoemd tot bestuurlijk aanjager Innovatie en Opschaling Woningbouw
- 06-01-2025 12:22 Tilburg Noord krijgt 5.000 woningen erbij
- 06-01-2025 12:20 Woningcorporatie Stek zoekt zes nieuwe collega's: Kom jij ons versterken?
- 06-01-2025 11:46 Makelaarsland ziet de woningmarkt iets afkoelen
- 06-01-2025 11:31 BPL Pensioen investeert 90 miljoen in ASR Dutch Farmland Fund
- 06-01-2025 11:16 Damesmodeketen Norah wil naamsbekendheid vergroten en opent vijf nieuwe winkels
- 06-01-2025 10:59 Siep Jan de Haan aan de slag bij Six advocaten
- 06-01-2025 10:54 Detailhandelsomzet: non-food groeit wel, food krimpt
- 06-01-2025 10:03 Doetinchem gaat 70 woningen realiseren in Gaanderen
- 06-01-2025 09:35 Lichte daling van hypotheekrente verwacht dit jaar, maar onzekerheid door Trump
- 03-01-2025 15:25 Newomij verkoopt supermarktportefeuille aan SynVest
- 03-01-2025 14:49 Winkelruimtes in Eindhoven verkocht
- 03-01-2025 14:39 Vertaalbureau huurt pentoffice van Arnhem Building
- 03-01-2025 12:21 Taxand Nederland verder als Borgen
- 03-01-2025 11:40 Reclamebureau huurt 295 m2 kantoorruimte in De Baarsjes in Amsterdam
- 03-01-2025 11:12 Bezwaren en procedures tegen tien projecten in gemeente Berg en Dal ingetrokken of beëindigd
- 03-01-2025 11:00 Aldi Vastgoed verkoopt ontwikkellocatie in Baarn
- 03-01-2025 10:36 Vastgoedinvesteringen in 2025
- 03-01-2025 10:14 MSPS Groep verlengt huurovereenkomst voor 3.500 m2 in Almere
- 03-01-2025 09:48 Plan voor ruim 250 appartementen in Alphen aan den Rijn definitief
- 03-01-2025 08:28 Rowin Tazelaar naar inspire* real estate
- 02-01-2025 16:23 Cédric Haselier naar Coral Capital als investment director
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.