FUNCTIE: Senior medewerker bedrijfsbureau
3B Wonen
Boterdorpseweg 20
2661AC Bergschenhoek
3B Wonen. Passend en dichtbij
3B Wonen is het aanspreekpunt voor iedereen die wil huren in de sociale sector in Lansingerland. Wij staan voor passend wonen voor mensen met een beperkt budget. Dichtbij betekent voor 3B Wonen dat zij in haar dienstverlening en klantbediening zoveel mogelijk aansluit en inspeelt op de wensen en behoeften van haar klanten en belanghouders.
Functie omschrijving
Senior medewerker bedrijfsbureau
die bouwt aan kwaliteit
36 uur per week
Het bedrijfsbureau van 3B Wonen bevindt zich in een transitiefase. Van een administratief georiënteerd bedrijfsbureau transformeren wij naar een organisatie die goede informatieproducten en heldere analyses levert, op grond waarvan het onderhoud efficiënter en effectiever kan worden gepland en uitgevoerd.
Wat ga je doen?
Als senior medewerker bedrijfsbureau lever je een centrale bijdrage aan deze verandering en ondersteun je directe collega’s die verantwoordelijk zijn voor de realisatie van het jaarprogramma, waaronder de projectleiders en de inkoper. Je voert ook audits uit op de uitgevoerde (nieuw)bouw- en onderhoudsprojecten waarin je samenwerkt met de andere medewerkers van het bedrijfsbureau zoals de controller en de senior medewerker financieel economische zaken.
Meer inhoudelijk vragen drie onderwerpen het komende jaar om de nodige aandacht:
Het optimaliseren van de informatievoorziening van de jaarschijf planmatig onderhoud.
Het moderniseren van de MJOB.
Het zorgdragen dat de basisgegevens vastgoed op orde komen.
Wat vragen wij?
Je hebt een technisch bedrijfskundige of financiële achtergrond op hbo-niveau met een sterk gevoel voor processen en informatievoorziening. Affiniteit met en kennis van bouwkunde is gewenst maar niet zonder meer noodzakelijk. Belangrijker is dat je in staat bent vraagstukken procesmatig te benaderen en te vertalen naar informatieproducten en heldere analyses en adviezen. Van daaruit ben je in staat om onderhouds- en vastgoedprocessen goed te doorgronden en te analyseren. Dit alles stelt hoge eisen aan je communicatieve,verbindings– en samenwerkingsvaardigheden. Je krijgt immers te maken met een grote diversiteit aan contacten zoals collega’s, management, leveranciers en ketenpartners.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden
Een afwisselende baan in een informele organisatie met volop ruimte voor eigen inbreng, leuke collega’s en aandacht voor ontwikkeling en groei. De cao Woondiensten is van toepassing. De functie is ingeschaald in J (€ 3.566,- tot € 4.572,-) bij een fulltime dienstverband van 36 uur.
Het team
Het team Bedrijfsvoering bestaat uit de manager en 10 medewerkers met verschillende disciplines zoals bedrijfsadministratie, planning & control, informatisering en inkoop.
Solliciteren
Reageren
Spreekt de functie je aan en herken je jezelf in het geschetste profiel dan nodigen wij je uit vóór 28 mei 2017 te reageren via het online sollicitatieformulier.
Wil je meer informatie over deze functie? Neem dan vanaf 4 mei contact op met Ferry van der Pal, manager Bedrijfsvoering, op telefoonnummer (010) 313 55 41.
Jouw reactie wordt verwerkt door VHVV. Via hen ontvang je een ontvangstbevestiging en overige correspondentie. Onderdeel van de procedure is een assessment. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Laatste nieuws
- 06-03-2025 13:39 Glasproductiebedrijf verkoopt bedrijfscomplex in Enschede met sale-and-lease-back transactie
- 06-03-2025 12:17 Koningshof tweede acquisitie UMB Group in Amsterdam-West
- 06-03-2025 11:56 Interieurketen Casa vraagt faillissement aan
- 06-03-2025 11:23 Eres verkoopt wooncomplex in Venray
- 06-03-2025 11:02 Meeste nieuwe luxeretailers voor P.C. Hooftstraat van alle Europese high-end straten
- 06-03-2025 10:52 Green Real Estate sluit aannemingsovereenkomst en erfpachtovereenkomst voor The Hive
- 06-03-2025 10:38 Michiel de Wit partner van vastgoedteam AKD
- 06-03-2025 10:25 Sagax koopt bedrijfsverzamelgebouw in Amsterdam
- 06-03-2025 10:13 Hotels hebben in 2024 weer meer gasten ontvangen
- 06-03-2025 09:49 Otte (CTP): 'Trage verhuur Amsterdamse logistieke hub baart ons geen zorgen'
- 06-03-2025 09:46 Groothandel in levensmiddelen verlengt voor kantoorruimte in Breda
- 06-03-2025 09:00 Topvacature: Gemeente Delft zoekt assetmanager / portefeuillemanager Vastgoed
- 06-03-2025 08:56 Komst verzekeraar naar centrum Tilburg biedt plek voor 600 woningen
- 06-03-2025 08:38 NLTraining huurt kantoorruimte in Ganzenpoort Offices van APF International
- 06-03-2025 08:17 Van Draeckeburgh over actuele subsidiekansen in de woningbouw
- 05-03-2025 15:57 Werkkleding fabrikant huurt logistieke bedrijfscomplex in Dordrecht
- 05-03-2025 15:05 Utrechtse sociale woningbouw groeit, maar blijft achter op afspraken
- 05-03-2025 15:01 Gebrek aan fietsenstalling houdt wonen boven winkels tegen in Haarlem
- 05-03-2025 13:23 Synchroon koopt Zeepfabriek in Nieuwegein
- 05-03-2025 12:10 Softwareontwikkelaar huurt 1.500 m2 kantoorruimte in Smakkelaarsburgt in Utrecht
- 05-03-2025 12:10 Particuliere belegger koopt drie commerciële ruimtes aan Amsterdamse Bilderdijkstraat
- 05-03-2025 12:04 PingProperties verkoopt wasstraat in Ridderkerk
- 05-03-2025 11:04 RvS stelt procederende architect in het ongelijk
- 05-03-2025 10:48 Dual Benelux huurt kantoorruimte aan Westersingel in Rotterdam
- 05-03-2025 10:30 Eres verkoopt 45 appartementen in oosten van Nederland voor uitponden
- 05-03-2025 10:21 Doorstart damesmodeketen Vanilia mislukt
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.