Wat zijn de voordelen van een full service kantooroplossing?
De term ‘full service kantooroplossing’ hoor je steeds vaker en WehaveAnyspace krijgt er steeds meer vraag naar. Wat is het nu eigenlijk en waarin verschilt het van een gewone kantoorruimte? Ed Bouterse van WehaveAnyspace vertelt hierover in VJ.
Ed Bouterse, founder en owner van WehaveAnyspace: “Een full service kantooroplossing is een volledig ingerichte kantoorruimte. Je hoeft alleen nog maar je laptop mee te nemen en je kunt direct aan de slag. De ruimte is al voorzien van alles dat je nodig hebt om te werken. De full service kantooroplossingen worden aangeboden voor 1 tot wel 500 werkplekken. Daarbij is het belangrijk om te weten dat je ook bij een full service kantoorruimte je een eigen kantoor hebt met een eigen sleutel of toegangspas. Bij bijna alle aanbieders van deze kantoorruimtes heb je daardoor 24 uur per dag, 7 dagen in de week toegang tot je eigen kantoor.”
Bemande receptie en vergaderruimtes
“Een ander voordeel is dat er bij veel aanbieders van de full service kantooroplossing een bemande receptie aanwezig is. De receptionist kan bijvoorbeeld je klanten en gasten verwelkomen en pakketjes voor je kan aannemen. De receptie kan ook vergaderruimtes voor je reserveren. Een vergaderruimte heb je vaak niet de hele dag door nodig. Door alleen vergaderruimtes te reserveren als je ze echt nodig hebt, kan je dus geld besparen.”
Flexibele contracten voor kantoorruimtes
De kantoorruimtes worden verhuurd met een flexibel contract. “Je huurt niet een hele vloer, maar je huurt een privékantoor wat op dit moment bij je past. Breid je je bedrijf uit? Dan huur je eenvoudig een extra werkplek. Zo groeit je kantoor mee met je bedrijf. Daarnaast zijn er full service kantooroplossingen met een huurperiode van minimaal 1 maand, wat extra veel flexibiliteit biedt.”
Zijn deze kantoorruimtes duurder? Als je naar de kosten van een volledig verzorgde kantoorruimte kijkt, moet men ook kijken naar de voordelen die het biedt:
-Er is een bemande receptie aanwezig
-Je betaalt alleen voor de vergaderruimtes als je ze nodig hebt
-Je betaalt alleen voor de werkplekken die je nodig hebt
-Je ontvangt slechts één overzichtelijke factuur, in plaats van dat je alle leveranciers apart moet betalen. Dit scheelt in je administratie
-Faciliteiten als internet, telefoon, koffie, thee en gas, water en licht worden voor je geregeld, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.
-Je huurt een volledig ingerichte kantoorruimte. Je hoeft dus zelf geen bureaus of bureaustoelen aan te schaffen.
Bouterse: "Daarnaast zijn er vaak ook restaurants, fitnesszalen of koffiecorners in het gebouw aanwezig. Je hoeft de deur dus niet meer uit. Ook werken er natuurlijk veel andere ondernemers in het gebouw, waarmee je tijdens de lunch, de borrel op vrijdagmiddag of tijdens een van de vele georganiseerde events kan netwerken."
Full service kantooroplossingen zijn volgens WehaveAnyspace ideaal voor ondernemers die op zoek zijn naar volledig verzorgde kantoorruimtes en zich niet bezig willen houden met het regelen van de faciliteiten. “Daarnaast is het ook een ideale oplossing voor tijdelijke projecten”, zo besluit Bouterse.
Geïnteresseerd in full serviced kantoorruimtes? Hebben we je interesse gewekt of wil je graag meer informatie? Neem contact met ons op om je wensen door te spreken. Samen kijken we voor hoeveel personen je iets zoekt en hoe lang je de kantoorruimte wilt huren. Mail naar ed@wehaveanyspace.com.
Laatste nieuws
- 30-01-2025 14:36 ECB verlaagt rente naar 2,75 procent
- 30-01-2025 13:26 Vivare en Thimo365 ondertekenen samenwerkingsovereenkomst op Wocoda
- 30-01-2025 13:00 Bouwers tekenen convenant op Wocoda voor opschalen biobased bouwen
- 30-01-2025 12:32 Handreiking taxaties gebiedsontwikkelingen: 'Objectieve taxatie is het doel, hogere grondwaarde is dus ook mogelijk'
- 30-01-2025 12:17 Minister Keijzer opent Wocoda: 'Focus op wat wél kan en hoe'
- 30-01-2025 12:01 Woningbouw Eigen Haard in Hamerkwartier zeker een jaar vertraagd
- 30-01-2025 11:30 Hidde van Huystee versterkt Van Gool Elburg als Junior Consultant
- 30-01-2025 11:10 Fleur Imming nieuwe regiodirecteur Amersfoort bij Alliantie
- 30-01-2025 10:27 15 procent winstgroei voor WDP
- 30-01-2025 09:53 MSCI: Nederland in 2024 op vierde plaats van Europese vastgoedmarkten
- 30-01-2025 09:30 Trahecon koopt Bedrijfsobject Schutweg 9 in Waalwijk
- 30-01-2025 09:11 Pro Industry Shared Services huurt Rijnkade 29 en 30 in Arnhem
- 30-01-2025 09:00 'Woningmarkt koelde af in Q4 2024, maar 'effect is tijdelijk'
- 30-01-2025 08:48 Heijmans gaat samen met Woonin 190 nieuwe huurappartementen realiseren in Utrecht
- 30-01-2025 07:53 69.000 nieuwbouwwoningen erbij in 2024, minste in vijf jaar
- 30-01-2025 06:00 Van Draeckeburgh over subsidiekansen voor monumenten
- 29-01-2025 17:02 Zorgboodschap verhuist van Meppel naar Ommen
- 29-01-2025 16:49 Topvacature: Property Manager a.s.r.
- 29-01-2025 15:00 Amsterdam Platform Creation huurt 1.150 m2 kantoorruimte op de Zuidas
- 29-01-2025 14:39 Trivire koopt twaalf sociale huurwoningen van Blauwhoed in Hendrik-Ido-Ambacht
- 29-01-2025 14:13 DP6 en Vakwerk winnen het ontwerp voor faculteitsgebouw Universiteit Utrecht
- 29-01-2025 14:03 ZonnepanelenPlus huurt bedrijfsruimte van 196 m2 aan de Maanlander 47 in Amersfoort
- 29-01-2025 13:21 Hans Oosters benoemd tot voorzitter van de Waarderingskamer
- 29-01-2025 13:14 Urbz koopt logistiek centrum van 14.500 m2 in Den Bosch
- 29-01-2025 12:56 Belastingadviseurs: ‘Nieuwe procedures dreigen vanwege geen kostenaftrek vastgoed in box 3’
- 29-01-2025 11:51 Uitspraken RvS over zes woningbouwprojecten, meeste plannen mogen doorgaan
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.