Wat zijn de voordelen van een full service kantooroplossing?
De term ‘full service kantooroplossing’ hoor je steeds vaker en WehaveAnyspace krijgt er steeds meer vraag naar. Wat is het nu eigenlijk en waarin verschilt het van een gewone kantoorruimte? Ed Bouterse van WehaveAnyspace vertelt hierover in VJ.
Ed Bouterse, founder en owner van WehaveAnyspace: “Een full service kantooroplossing is een volledig ingerichte kantoorruimte. Je hoeft alleen nog maar je laptop mee te nemen en je kunt direct aan de slag. De ruimte is al voorzien van alles dat je nodig hebt om te werken. De full service kantooroplossingen worden aangeboden voor 1 tot wel 500 werkplekken. Daarbij is het belangrijk om te weten dat je ook bij een full service kantoorruimte je een eigen kantoor hebt met een eigen sleutel of toegangspas. Bij bijna alle aanbieders van deze kantoorruimtes heb je daardoor 24 uur per dag, 7 dagen in de week toegang tot je eigen kantoor.”
Bemande receptie en vergaderruimtes
“Een ander voordeel is dat er bij veel aanbieders van de full service kantooroplossing een bemande receptie aanwezig is. De receptionist kan bijvoorbeeld je klanten en gasten verwelkomen en pakketjes voor je kan aannemen. De receptie kan ook vergaderruimtes voor je reserveren. Een vergaderruimte heb je vaak niet de hele dag door nodig. Door alleen vergaderruimtes te reserveren als je ze echt nodig hebt, kan je dus geld besparen.”
Flexibele contracten voor kantoorruimtes
De kantoorruimtes worden verhuurd met een flexibel contract. “Je huurt niet een hele vloer, maar je huurt een privékantoor wat op dit moment bij je past. Breid je je bedrijf uit? Dan huur je eenvoudig een extra werkplek. Zo groeit je kantoor mee met je bedrijf. Daarnaast zijn er full service kantooroplossingen met een huurperiode van minimaal 1 maand, wat extra veel flexibiliteit biedt.”
Zijn deze kantoorruimtes duurder? Als je naar de kosten van een volledig verzorgde kantoorruimte kijkt, moet men ook kijken naar de voordelen die het biedt:
-Er is een bemande receptie aanwezig
-Je betaalt alleen voor de vergaderruimtes als je ze nodig hebt
-Je betaalt alleen voor de werkplekken die je nodig hebt
-Je ontvangt slechts één overzichtelijke factuur, in plaats van dat je alle leveranciers apart moet betalen. Dit scheelt in je administratie
-Faciliteiten als internet, telefoon, koffie, thee en gas, water en licht worden voor je geregeld, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.
-Je huurt een volledig ingerichte kantoorruimte. Je hoeft dus zelf geen bureaus of bureaustoelen aan te schaffen.
Bouterse: "Daarnaast zijn er vaak ook restaurants, fitnesszalen of koffiecorners in het gebouw aanwezig. Je hoeft de deur dus niet meer uit. Ook werken er natuurlijk veel andere ondernemers in het gebouw, waarmee je tijdens de lunch, de borrel op vrijdagmiddag of tijdens een van de vele georganiseerde events kan netwerken."
Full service kantooroplossingen zijn volgens WehaveAnyspace ideaal voor ondernemers die op zoek zijn naar volledig verzorgde kantoorruimtes en zich niet bezig willen houden met het regelen van de faciliteiten. “Daarnaast is het ook een ideale oplossing voor tijdelijke projecten”, zo besluit Bouterse.
Geïnteresseerd in full serviced kantoorruimtes? Hebben we je interesse gewekt of wil je graag meer informatie? Neem contact met ons op om je wensen door te spreken. Samen kijken we voor hoeveel personen je iets zoekt en hoe lang je de kantoorruimte wilt huren. Mail naar ed@wehaveanyspace.com.
Laatste nieuws
- 06-05-2024 13:40 Ondanks daling in investeringen, ziet Savills tekenen van herstel in vastgoedmarkt
- 06-05-2024 12:55 Ballast Nedam verliest rechtszaak, Dordrecht mag nieuwe partner zoeken voor bouw 720 woningen
- 06-05-2024 11:52 Twin-Aandrijfassen huurt 270 m2 in Duiven
- 06-05-2024 11:47 Extra waterveiligheidseisen zetten bouw half miljoen woningen op het spel
- 06-05-2024 10:39 Beter Bed opent in Baarn zijn grootste winkel tot nu toe
- 06-05-2024 10:17 Blokker voorlopig veilig door Amerikaanse geldschieter Gordon Brothers
- 06-05-2024 09:36 Hypotheekrente op hoogste punt in 2024
- 06-05-2024 09:22 ABN Amro: Aantal bouwplannen voor seniorenwoningen loopt flink achter op doelstelling
- 03-05-2024 16:51 De Jonge wil meer rijkshubs in de regio
- 03-05-2024 15:06 Heeneman & Partners koopt portefeuille maatschappelijk vastgoed
- 03-05-2024 14:32 Meld je nu aan voor de training ‘Klimaatrisico’s bij woningcorporaties’
- 03-05-2024 14:23 Rijschool huurt 1.945 m2 bedrijfsruimte in Nieuw-Vennep
- 03-05-2024 14:10 Jongerius Invest koopt kantoorpand in Houten voor transformatie
- 03-05-2024 14:02 Welk recht is van toepassing bij bestemmingsplan op aanvraag?
- 03-05-2024 13:29 Regulering van de huurwoningmarkt in deze tijd is uitponddroom voor beleggers
- 03-05-2024 13:23 Schrijf u in bij Solid Public en vervul de vastgoeduitdagingen van de publieke sector!
- 03-05-2024 12:57 RAI Amsterdam wil complex herontwikkelen en richt vennootschappen op
- 03-05-2024 11:52 Topvacature: Medewerker vastgoedsturing bij Woonstad Rotterdam
- 03-05-2024 11:17 Leiden huurt deel van zorgcentrum voor opvang Oekraïense vluchtelingen
- 03-05-2024 11:13 Gemeenteraad Haarlem stelt bestemmingsplan voor Beatrixplein vast
- 03-05-2024 11:00 Bedrijfsgebouw in Almere wisselt van eigenaar via onderhandse verkoop
- 03-05-2024 10:47 Bestemmingsplan voor ontwikkeling Schiedamse bedrijventerreinen 's-Graveland en Spaanse Polder onherroepelijk
- 03-05-2024 10:39 Dodewaard krijgt er zeker 180 woningen bij
- 03-05-2024 10:12 Reales koopt bedrijfsgebouw aan de Groningenhaven 1 in Nieuwegein
- 03-05-2024 08:45 Bedrijfscomplex in Deventer verkocht
- 03-05-2024 08:37 Co-working concept De Stadstuin huurt ruim 5.000 m2 in Dalton Office Park
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.