Wat zijn de voordelen van een full service kantooroplossing?
De term ‘full service kantooroplossing’ hoor je steeds vaker en WehaveAnyspace krijgt er steeds meer vraag naar. Wat is het nu eigenlijk en waarin verschilt het van een gewone kantoorruimte? Ed Bouterse van WehaveAnyspace vertelt hierover in VJ.
Ed Bouterse, founder en owner van WehaveAnyspace: “Een full service kantooroplossing is een volledig ingerichte kantoorruimte. Je hoeft alleen nog maar je laptop mee te nemen en je kunt direct aan de slag. De ruimte is al voorzien van alles dat je nodig hebt om te werken. De full service kantooroplossingen worden aangeboden voor 1 tot wel 500 werkplekken. Daarbij is het belangrijk om te weten dat je ook bij een full service kantoorruimte je een eigen kantoor hebt met een eigen sleutel of toegangspas. Bij bijna alle aanbieders van deze kantoorruimtes heb je daardoor 24 uur per dag, 7 dagen in de week toegang tot je eigen kantoor.”
Bemande receptie en vergaderruimtes
“Een ander voordeel is dat er bij veel aanbieders van de full service kantooroplossing een bemande receptie aanwezig is. De receptionist kan bijvoorbeeld je klanten en gasten verwelkomen en pakketjes voor je kan aannemen. De receptie kan ook vergaderruimtes voor je reserveren. Een vergaderruimte heb je vaak niet de hele dag door nodig. Door alleen vergaderruimtes te reserveren als je ze echt nodig hebt, kan je dus geld besparen.”
Flexibele contracten voor kantoorruimtes
De kantoorruimtes worden verhuurd met een flexibel contract. “Je huurt niet een hele vloer, maar je huurt een privékantoor wat op dit moment bij je past. Breid je je bedrijf uit? Dan huur je eenvoudig een extra werkplek. Zo groeit je kantoor mee met je bedrijf. Daarnaast zijn er full service kantooroplossingen met een huurperiode van minimaal 1 maand, wat extra veel flexibiliteit biedt.”
Zijn deze kantoorruimtes duurder? Als je naar de kosten van een volledig verzorgde kantoorruimte kijkt, moet men ook kijken naar de voordelen die het biedt:
-Er is een bemande receptie aanwezig
-Je betaalt alleen voor de vergaderruimtes als je ze nodig hebt
-Je betaalt alleen voor de werkplekken die je nodig hebt
-Je ontvangt slechts één overzichtelijke factuur, in plaats van dat je alle leveranciers apart moet betalen. Dit scheelt in je administratie
-Faciliteiten als internet, telefoon, koffie, thee en gas, water en licht worden voor je geregeld, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.
-Je huurt een volledig ingerichte kantoorruimte. Je hoeft dus zelf geen bureaus of bureaustoelen aan te schaffen.
Bouterse: "Daarnaast zijn er vaak ook restaurants, fitnesszalen of koffiecorners in het gebouw aanwezig. Je hoeft de deur dus niet meer uit. Ook werken er natuurlijk veel andere ondernemers in het gebouw, waarmee je tijdens de lunch, de borrel op vrijdagmiddag of tijdens een van de vele georganiseerde events kan netwerken."
Full service kantooroplossingen zijn volgens WehaveAnyspace ideaal voor ondernemers die op zoek zijn naar volledig verzorgde kantoorruimtes en zich niet bezig willen houden met het regelen van de faciliteiten. “Daarnaast is het ook een ideale oplossing voor tijdelijke projecten”, zo besluit Bouterse.
Geïnteresseerd in full serviced kantoorruimtes? Hebben we je interesse gewekt of wil je graag meer informatie? Neem contact met ons op om je wensen door te spreken. Samen kijken we voor hoeveel personen je iets zoekt en hoe lang je de kantoorruimte wilt huren. Mail naar ed@wehaveanyspace.com.
Laatste nieuws
- 26-07-2024 16:25 Vier nieuwe medewerkers voor The Instant Group
- 26-07-2024 15:31 Genestho Beheer verkoopt kantoorruimte in Rotterdam
- 26-07-2024 15:26 Jelle Friso aan de slag als vastgoedadviseur bij Trec
- 26-07-2024 13:38 WDP doet half miljard aan investeringen: 'Mooi perspectief voor de rest van het jaar'
- 26-07-2024 12:47 Gemeente Katwijk wil inzetten op woningen voor ouderen en heeft daar geld voor over
- 26-07-2024 12:21 Van der Weegen Bouwontwikkeling realiseert 55 woningen in kloostercomplex Dongen
- 26-07-2024 11:01 Internetconsultatie van start over subsidieregeling verduurzaming en onderhoud huurwoningen
- 26-07-2024 10:08 GGZ-organisatie huurt bijna 1.000 m2 kantoorruimte in Hoge Erasmus Offices Rotterdam
- 26-07-2024 09:55 Dertig appartementen voor starters in centrum Papendrecht
- 26-07-2024 09:44 Madeline Buijs: 'Een oplossing voor het tekort aan huurwoningen is er'
- 26-07-2024 09:29 Heijmans verkoopt meer woningen en stelt outlook naar boven bij
- 26-07-2024 00:10 'Financiële prikkels cruciaal bij verduurzamen eigen woning'
- 25-07-2024 16:27 Omgevingsdienst legt Amsterdams bouwproject stil vanwege geluidsoverlast
- 25-07-2024 14:07 Ltv bij URW weer omhoog, verkoop van 1 miljard euro aan vastgoed schiet niet op
- 25-07-2024 11:39 Woningbouwimpuls: pleisters plakken of een structurele aanpak?
- 25-07-2024 11:33 Vastned ziet hogere huren niet terug in waardering, portefeuille juist afgeboekt
- 25-07-2024 10:02 WoonFriesland en Bam tekenen voor vijftig woningen in Leeuwarden
- 25-07-2024 09:25 Woningverkopen Bam lopen door, maar ceo Joosten durft niet te hopen op versnelling
- 25-07-2024 09:24 Nieuwe stichting wil Staat dagvaarden vanwege Wet betaalbare huur
- 25-07-2024 08:44 Aantal bouwvergunningen in mei gestegen met ruim 3.000
- 24-07-2024 16:18 Arnhem investeert twee miljoen in klimaatadaptieve stad
- 24-07-2024 15:42 Kantoortoren 'Eneco World' blijft van Eneco: 27.000 m2 langjarig verlengd
- 24-07-2024 14:59 EK Netherlands huurt 4.600 m2 kantoorruimte in Amersfoort
- 24-07-2024 13:42 NSI verwelkomt nieuwe huurder in HNK Rotterdam Centrum
- 24-07-2024 11:57 53.000 kantoren kunnen woningen worden zonder ingrijpende wijziging bestemmingsplan
- 24-07-2024 11:16 Win Hotels koopt mixed-use complex van 11.267 m2 in Amsterdam
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.