Wat zijn de voordelen van een full service kantooroplossing?
De term ‘full service kantooroplossing’ hoor je steeds vaker en WehaveAnyspace krijgt er steeds meer vraag naar. Wat is het nu eigenlijk en waarin verschilt het van een gewone kantoorruimte? Ed Bouterse van WehaveAnyspace vertelt hierover in VJ.
Ed Bouterse, founder en owner van WehaveAnyspace: “Een full service kantooroplossing is een volledig ingerichte kantoorruimte. Je hoeft alleen nog maar je laptop mee te nemen en je kunt direct aan de slag. De ruimte is al voorzien van alles dat je nodig hebt om te werken. De full service kantooroplossingen worden aangeboden voor 1 tot wel 500 werkplekken. Daarbij is het belangrijk om te weten dat je ook bij een full service kantoorruimte je een eigen kantoor hebt met een eigen sleutel of toegangspas. Bij bijna alle aanbieders van deze kantoorruimtes heb je daardoor 24 uur per dag, 7 dagen in de week toegang tot je eigen kantoor.”
Bemande receptie en vergaderruimtes
“Een ander voordeel is dat er bij veel aanbieders van de full service kantooroplossing een bemande receptie aanwezig is. De receptionist kan bijvoorbeeld je klanten en gasten verwelkomen en pakketjes voor je kan aannemen. De receptie kan ook vergaderruimtes voor je reserveren. Een vergaderruimte heb je vaak niet de hele dag door nodig. Door alleen vergaderruimtes te reserveren als je ze echt nodig hebt, kan je dus geld besparen.”
Flexibele contracten voor kantoorruimtes
De kantoorruimtes worden verhuurd met een flexibel contract. “Je huurt niet een hele vloer, maar je huurt een privékantoor wat op dit moment bij je past. Breid je je bedrijf uit? Dan huur je eenvoudig een extra werkplek. Zo groeit je kantoor mee met je bedrijf. Daarnaast zijn er full service kantooroplossingen met een huurperiode van minimaal 1 maand, wat extra veel flexibiliteit biedt.”
Zijn deze kantoorruimtes duurder? Als je naar de kosten van een volledig verzorgde kantoorruimte kijkt, moet men ook kijken naar de voordelen die het biedt:
-Er is een bemande receptie aanwezig
-Je betaalt alleen voor de vergaderruimtes als je ze nodig hebt
-Je betaalt alleen voor de werkplekken die je nodig hebt
-Je ontvangt slechts één overzichtelijke factuur, in plaats van dat je alle leveranciers apart moet betalen. Dit scheelt in je administratie
-Faciliteiten als internet, telefoon, koffie, thee en gas, water en licht worden voor je geregeld, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.
-Je huurt een volledig ingerichte kantoorruimte. Je hoeft dus zelf geen bureaus of bureaustoelen aan te schaffen.
Bouterse: "Daarnaast zijn er vaak ook restaurants, fitnesszalen of koffiecorners in het gebouw aanwezig. Je hoeft de deur dus niet meer uit. Ook werken er natuurlijk veel andere ondernemers in het gebouw, waarmee je tijdens de lunch, de borrel op vrijdagmiddag of tijdens een van de vele georganiseerde events kan netwerken."
Full service kantooroplossingen zijn volgens WehaveAnyspace ideaal voor ondernemers die op zoek zijn naar volledig verzorgde kantoorruimtes en zich niet bezig willen houden met het regelen van de faciliteiten. “Daarnaast is het ook een ideale oplossing voor tijdelijke projecten”, zo besluit Bouterse.
Geïnteresseerd in full serviced kantoorruimtes? Hebben we je interesse gewekt of wil je graag meer informatie? Neem contact met ons op om je wensen door te spreken. Samen kijken we voor hoeveel personen je iets zoekt en hoe lang je de kantoorruimte wilt huren. Mail naar ed@wehaveanyspace.com.
Laatste nieuws
- 17-05-2024 16:32 DGBC over regeerakkoord 2024: ‘Duurzame ambitie zal van de markt moeten komen’
- 17-05-2024 15:45 Rotterdams college stuurt bestemmingsplannen voor ruim 800 woningen naar gemeenteraad
- 17-05-2024 15:28 Hoofdlijnennotitie Circulaire Economie-wet: mogelijke implicaties voor de vastgoedpraktijk
- 17-05-2024 15:06 Topvacature: Taxateur commercieel vastgoed bij KRK
- 17-05-2024 15:02 Hugo de Jonge opent nieuwe fabriek voor modulaire woningen van Daiwa House Modular Europe
- 17-05-2024 15:00 Nieuwe huurder voor Retailpark Sittard-Geleen
- 17-05-2024 14:40 Van Rhijn Bouw en Stek realiseren 39 woningen in Hillegom
- 17-05-2024 14:31 Monitor Koopwoningmarkt: Nieuwbouwmarkt lijkt dieptepunt voorbij
- 17-05-2024 14:30 Jildou van der Sluis per 1 juni directeur Vastgoed NS Stations
- 17-05-2024 14:20 Het Horeca Kantoor koopt horecagelegenheid in Zwolle
- 17-05-2024 14:10 PEERpoint huurt kantoorruimte in Gorinchem
- 17-05-2024 14:00 Utrecht kijkt per geval naar maatregelen om woningbouwproject door te laten gaan
- 17-05-2024 13:27 Radio VJ: ‘Parallel plannen voor woningbouw moet standaard worden’
- 17-05-2024 11:18 Dit zijn de genomineerden voor de Amsterdamse Nieuwbouwprijs
- 17-05-2024 10:09 SCPI Upêka koopt twee panden in Breda via sale-and-leaseback constructie
- 17-05-2024 09:58 Particuliere belegger koopt woningen van Stebru
- 17-05-2024 09:04 Huib Boissevain: Vijf suggesties voor een nieuw kabinet
- 17-05-2024 08:52 Reinier Walta (Vastned): 'In België kunnen we gemakkelijker financieren'
- 17-05-2024 08:20 Welke lessen zijn er te trekken uit het faillissement van Big Bazar?
- 17-05-2024 00:00 Detailhandel zet 3,7 procent meer om in eerste kwartaal
- 16-05-2024 16:28 Fihad Minhas (Neprom): 'Veel te weinig geld voor woningbouw in coalitieakkoord'
- 16-05-2024 16:23 Pets Place opent flagshipstore in voormalige BCC in The Wall
- 16-05-2024 15:46 Achmea Real Estate koopt wijkwinkelcentrum van Van der Vorm Vastgoed
- 16-05-2024 15:35 Dit is de winnaar van de Neprom-prijs 2024
- 16-05-2024 15:10 Flink tekent langjarig voor bedrijfshal bij Amsterdam Amstel
- 16-05-2024 15:00 Amsterdam trekt 15 miljoen uit voor lerarencampus met 80 woningen
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.