Hoe regel je de klantenservice voor je huurders makkelijk en snel?

Huurders willen op allerlei manieren communiceren met de verhuurder en verwachten snel een goed en eenduidig antwoord. Als verhuurder wil je dit ook: efficiënt klantcontact leidt tot tevreden klanten én voorkomt onnodige extra contacten. In het webinar van 2 december komen allerlei tips over hoe dit het beste aan te pakken. Meld je nu aan!

Met slimme klantenservicesoftware kun je dit klantcontactproces heel eenvoudig inrichten. Of huurders nu contact opnemen via WhatsApp, chat of telefoon. Een goed digitaal platform verzamelt, beheert en organiseert feilloos de klantcontacten, verzoeken, afspraken en zaken en taken die hieruit voortkomen.

In dit webinar geeft Frank Blom van Kubion een introductie over klantenservice in de vastgoedsector. Tegelijk demonstreert hij hoe de software van Kubion helpt om tijd, gemak en goede service te creëren voor klanten én collega’s. 

Aanmelden?
Deelname aan het webinar van 2 december is gratis. Klik hier voor alle informatie op een rij of stuur een mail met daarin uw gegevens aan events@vastgoedjournaal.nl o.v.v. ' Webinar: regel de klantenservice voor je huurders makkelijk en snel'. Vergeet niet uw contactgegevens te vermelden.



Reacties


Laatste nieuws