Client Success Managers en nieuwe producten versterken Realmark

Client Success Managers en nieuwe producten versterken Realmark

Realmark heeft de afgelopen maanden niet stil gezeten. Het bedrijf dat zich onder meer bezighoudt met digitale marketing voor de vastgoedsector lanceerde een aantal nieuwe producten en verwelkomde nieuwe werknemers om nóg meer persoonlijke aandacht en maatwerk te kunnen leveren aan klanten. Lees hier alle details. 

Het bedrijf maakte enige tijd geleden al bekend nog enkel en alleen te focussen op digitale marketing en tools binnen de vastgoedsector. Branding en concepting laten zij over aan hun partners, die de meest fantastische plannen bedenken. Realmark bouwt technisch alles uit waarbij data en targeting leidend zijn. Hiervoor zoeken ze dan ook graag de samenwerking met externe partners.

Partnerships
Marc Buijs, CEO Realmark: “Wij vinden partnerships iets moois. Vaak heerst er nog de gedachte dat dit een nadelig effect heeft op de opdrachtgever. Niets is minder waar. Juist door krachten te bundelen en transparant te zijn over prijsvoering kan een ieder zijn expertise volledig tot uiting brengen. Een goed voorbeeld hiervan zijn onze kick-offs met makelaars, ontwikkelaars en marketingbureaus. De beste start voor een efficiënt traject.” 

Nieuwe medewerkers voor meer persoonlijke aandacht
Maar om deze partnerships diepte te kunnen geven en meer te focussen op persoonlijke aandacht en adviezen op maat, vond Realmark het belangrijk het team verder uit te bouwen. Allereerst met de komst van maar liefst twee Client Success Managers: de schakels tussen opdrachtgevers en interne medewerkers die er altijd op gericht zijn optimale service te verlenen aan opdrachtgevers. “Dit hebben we eigenlijk afgekeken bij zusteronderneming OSRE WoningDossier; een tech-bedrijf dat continu klanttevredenheid onderzoekt en de klantervaring centraal stelt. Dit doen we nu drie maanden en heeft al gigantische impact,” aldus Calvin Kahle, Sales Manager Realmark.

Van tailor-made company naar product-based agency
Client Success Managers zijn natuurlijk nergens zonder dat er goede producten worden uitgerold die de opdrachtgevers ontzorgen en bijdragen aan een succesvol vastgoedproject. Vandaar dat ook het in-house development moest worden aangevuld. Marc Buijs: “Met maar liefst vier man op development zijn we sterker dan ooit. Onze focus is om een bedrijf te worden waar de opdrachtgever altijd kan vertrouwen op goede producten met de juiste service-modellen. Realmark is van origine een web- en campagnebureau. Nu de verschuiving is ontstaan naar data-driven marketing partij is de vraag alleen nog: welke producten hebben opdrachtgevers nodig om een project succesvol in de markt te kunnen zetten en de juiste keuzes te kunnen maken? Op basis daarvan bekijken wij de mogelijkheden om producten zo kant-en-klaar mogelijk op te tuigen aan te leveren aan de klant. Van tailor-made company naar product-based agency.”

Met bovengenoemde investeringen lijkt Realmark klaar te zijn voor de toekomst. Of ze last hebben van de coronacrisis? Uiteraard heeft dit impact. “We proberen juist dit moment om aan te grijpen om het gesprek aan te gaan met opdrachtgevers. Hoe willen jullie werken? Waar willen jullie naartoe? Wij zijn de laatste partij die zal zeggen dat fysieke samenkomsten niet meer nodig zijn in de toekomst. Sterker nog, dit wordt juist alleen maar belangrijker in een digitaal-dominerende wereld.”

Predict, Promise & Proof
Het is volgens Realmark wel zaak om als ontwikkelaar of belegger na te denken over hoe je wilt gaan werken in een wereld anno 2020. Het coronavirus bewijst dat meer dan ooit. Digitaal werken is nu de norm geworden en juist daar heeft Realmark (tevens in samenwerking met OSRE WoningDossier) de expertise in. “Dit hoeft niet te betekenen dat je het gehele business model moet omgooien, maar wel dat je andere keuzes moet gaan maken. Kleine stappen, groot gewin. Naast ons commerciële oogpunt zien we onszelf dus als verhalenverteller en adviseur. Wij willen iedereen - van groot tot klein - meenemen in trends, ontwikkelingen en veranderingen met het oog op de toekomst. Onze producten komen dan vanzelf,” aldus Fabrizio Kruisland, Head of Development Realmark. Hiermee weet Realmark dan ook in al hun werk het Predict, Promise & Proof principe na te leven. Samen met de opdrachtgever de bedrijfsdoelstellingen in kaart brengen, een productvoorstel uitbrengen dat aansluit op de vraag en dit vervolgens continu door te meten en bij te schaven waar nodig. De nieuwe manier van werken anno 2021.

Meer weten over Realmark?
Volg ze op LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/realmarknl
Website: https://realmark.nl/

Reacties

Lees onze special over Special Vastgoedfinanciering