Stout levert conceptueel maatwerk voor de woningmarkt

Stout levert conceptueel maatwerk voor de woningmarkt

Hoe kun je er als bouwer voor zorgen dat de woonwens van de consument een woonproduct wordt dat je zo snel, slim en efficiënt mogelijk kunt realiseren? Waardoor de koper blij is met de realisatie van zijn woondroom en jij als bouwer tevreden met een gezonde marge? Ontwikkelende bouwer Stout richtte vorig jaar het Stout ConceptenHUIS op als overkoepelend merk voor de woonconcepten Stout HUISmerk, Stout HOUTmerk en Stout HUURmerk. Hiermee kan ze volgens eigen zeggen invulling geven aan iedere huisvestingsvraag voor iedere doelgroep. Commercieel directeur Jan Korevaar legt uit hoe Stout met conceptueel maatwerk inspeelt op de actuele woningvraag.   

Om te beginnen gaat hij in op het ontstaan van deze aanpak, want deze conceptmatige manier van denken kwam niet uit de lucht vallen. “In 2016 introduceerden we ons eerste woonconcept", vertelt Korevaar, “we wilden sneller en betaalbaarder bouwen, zonder concessies te doen aan de woonkwaliteit. Vanaf het begin hebben we gekozen voor een bepaalde mate van flexibiliteit binnen onze concepten – iets wat veel andere conceptuele aanbieders juist beperken. We begonnen met grondgebonden rijwoningen en breidden dat al snel uit naar bebo’s, starters- en seniorenwoningen. Die ontwikkeling zetten we voort, samen met onze partners, waarbij we blijven innoveren op het gebied van bouwtechniek, energie en woonvormen.” 

Meer weten? Lees het hele interview hier.



Reacties


Laatste nieuws