Brand is winnaar NRW Fotowedstrijd Consumentenbeleving

Op het gisteren gehouden NRW congres De toekomst van winkelen is de winnaar van de fotowedstrijd met als thema Consumentenbeleving bekend gemaakt.  Een jury onder voorzitterschap van straat-o-loog Pim van den Berg heeft de foto’s beoordeeld op thema en originaliteit. Daarbij is de ontroerende foto van Maartje Brand als winnaar gekozen.

De foto van de oma en opa met het kleinkind en het ijsje is gekozen als finalist vanwege de warmte liefde en beleving de foto uitstraalt. De jury had het gevoel dat zij graag wilde weten waar dit was want zo'n beleving als deze foto uitstraalt zou je graag zelf ook willen meemaken. Verder straalt de sfeer vooral geborgenheid en plezier uit binnen een winkelcentrum die fungeert als een veilige landingsplaats voor een ieder.

Brand wint hiermee een citytrip voor 2 personen naar New York.

Lees ook wat er besproken is op het NRW congres:

-Wake-up call voor de retailsector: slecht scenario zeker mogelijk



Reacties


Laatste nieuws