’Aantrekkelijk wonen in levendige steden en gemeenschappen’

Een uitgebreid interview met Chief Commercial Officer Jolijn van den Hengel van Mosaic World

Mosaic World staat voor moderne woon- en werkoplossingen in nieuw en bestaand vastgoed. Verschillende bedrijfsonderdelen helpen duizenden mensen aan betaalbare huisvesting overal in Europa. “Wij bieden aantrekkelijke mogelijkheden om te komen en na een tijdje weer te gaan”, aldus Chief Commercial Officer Jolijn van den Hengel.

Mosaic World is een nieuwe naam voor een heel gevarieerd aanbod aan woon- en werkoplossingen. “We hebben gekozen voor een nieuwe naam, omdat de oude dienstverlening al lang niet meer onze lading dekte”, zo zegt Van den Hengel. “Mosaic World slaat een brug tussen de vraag naar woon- en werkruimte en haalbare oplossingen die aansluiten bij de behoeftes van onze doelgroepen. We bieden via verschillende bedrijven een mozaïek aan woon- en werkoplossingen, zowel in leegstaand als bestaand vastgoed en waar mogelijk op nieuwbouwlocaties, vandaar die naam.”

Voorbij antikraak
De tijd van het oude Camelot is echt voorbij, benadrukt Van den Hengel. “Dertig jaar geleden lanceerden we antikraak en leegstandsbeheer, maar tijdelijk beheer van leegstaande gebouwen biedt onvoldoende maatschappelijk en zakelijk perspectief. Het woord antikraak gebruiken we ook niet meer. Wij willen mensen die naar woon- en of werkruimte zoeken voldoende keuze bieden. Via ons merk Monoma, modern nomadic living, gaan we dus wel door met tijdelijke invulling van ongebruikt vastgoed, maar dan veel meer in de zin van passend tijdelijk wonen. We beheren en investeren samen met de eigenaar. Ook doen we overal audits op basis van NEN en ISO-normeringen.”

Lees verder.

 

 



Reacties


Laatste nieuws