HTC Advies en Atir breiden uit door overname Inprove
De holding van HTC Advies en Atir neemt Inprove over. Inprove is expert op het gebied van het meten en verbeteren van de klantbeleving, onder meer door mystery shopping. Anna Casemier, managing partner bij HTC Advies en Atir: "Inprove is een waardevolle aanvulling als het gaat om data driven inzicht in de guest journey en het verbeteren van de klantbeleving."
"Onze overtuiging is dat hospitality alle werkprocessen raakt en op het hoogste niveau geborgd moet zijn. Vanuit deze visie ontwikkelt onze holding zich als een innovatief expertisecentrum voor hospitality. Wij beschikken over veel kwaliteitsdata, vanuit onze eigen metingen en audits en sinds 2019 ook vanuit neuromarketing. Inprove is voor ons van toegevoegde waarde gelet op hun ervaring om heel gericht de klantbeleving te kunnen meten vanuit verschillende perspectieven en met diverse methodes. Deze nieuwe data gaan wij vanzelfsprekend integreren in GRIP Dashboard, de tool die wij hebben ontwikkeld om data te monitoren," aldus Casemier.
Inzicht in klantbeleving en cruciale contactmomenten
Sinds 2004 is Inprove actief op de internationale markt en wil zich graag op strategisch niveau in de markt zetten en een bredere klantenkring gaan bedienen. Sander Wildschut, managing partner bij Inprove: "Deze overname is voor ons een geweldige kans om deze ambitie te realiseren. Onze kracht is dat we organisaties helpen om structureel inzicht te krijgen in de klantbeleving en de cruciale contactmomenten en deze inzichten in een dashboard te verzamelen."
Mystery shopping en gamification
Inprove heeft veel ervaring met mystery shopping, een onderzoeksmethode voor het beoordelen van de klantbeleving. Hierbij worden onder meer mystery visits, Google review analyses, mystery calls en NPS metingen uitgevoerd. De uitkomsten van deze onderzoeken zijn direct zichtbaar in een gebruiksvriendelijk online dashboard. Dit geeft organisaties een handvat om processen te verbeteren en gedrag te ontwikkelen dat de merkwaarden versterkt. Ook biedt Inprove de toekomst van mystery shopping aan met een gamified variant, The Hunt. Deze game wordt ingezet voor training on the job: medewerkers ervaren hoe zij doormiddel van gewenst gedrag de klantbeleving naar een hoger niveau kunnen tillen.
Werkplezier en leiderschap
Inprove ziet werkplezier als een belangrijke voorwaarde voor klanttevredenheid. Kim Delissen, adviseur bij Inprove: "Medewerkers die zich herkennen in de merkwaarden van hun organisatie en met plezier werken, zijn een belangrijke succesfactor voor het verbeteren van de klantbeleving. Wij doen onder andere onderzoek naar de employee journey en meten hiermee de werktevredenheid. Daarnaast onderzoeken we de effectiviteit van het leiderschap op alle niveaus: wat kan bijvoorbeeld beter als het gaat om het creëren van een inspirerende werkomgeving en hoe motiveer je daarin je medewerkers."
Toekomst
De nieuwe samenwerking biedt HTC Advies en Atir de kans om organisaties verder te helpen met de integratie van hospitality in de bedrijfsstrategie en daardoor een sterkere concurrentiepositie te ontwikkelen. Casemier: "Wij geloven dat hospitality het vliegwiel is voor het creëren van een top of mind positie in alle markten. Daar ligt onze toegevoegde waarde. Met Consumatics en nu ook Inprove kunnen we deze ambitie een nog sterkere basis geven. Samen zien we de toekomst met vertrouwen tegemoet."
Foto (met de klok mee): Sander Wildschut, Puck Wilbers (partner holding), Anna Casemier, Kim Delissen
Laatste nieuws
- 03-07-2024 09:58 Aantal bezichtigingen neemt toe: gemiddeld 11 per woning
- 03-07-2024 09:26 Financiële impuls voor herontwikkeling Stadhuisplein in Eindhoven
- 03-07-2024 08:49 Mooiland verkoopt 629 woningen aan Alwel, Laurentius en WonenBreburg
- 03-07-2024 08:39 Gemeenteraad Alkmaar stelt bestemmingsplan voor maximaal 550 woningen vast
- 02-07-2024 16:34 Nova Capital verkoopt MediArena Studio’s aan Frans vastgoedfonds
- 02-07-2024 16:24 Peakside verkoopt kantoorgebouw op Schiphol-Rijk
- 02-07-2024 15:23 Garbe verkoopt rechtbank aan gemeente Almelo
- 02-07-2024 14:53 Accountantskantoor huurt bijna 500 m2 in Zoetermeer
- 02-07-2024 14:36 Dreef Beheer koopt voormalig badhuis in Amsterdam
- 02-07-2024 14:31 VanHaren huurt bijna 600 m2 in winkelcentrum Zuidplein
- 02-07-2024 14:10 UrbanLinx koopt bedrijfspand van 13.000 m2 in Doetinchem
- 02-07-2024 13:55 Eric Harmsen nieuwe directeur en mede-eigenaar IJver
- 02-07-2024 13:49 Progam koopt kantoor en opslagruimte in Dordrecht
- 02-07-2024 12:14 Verhuurplatforms: 'Makelaars verantwoordelijk voor illegale vraaghuurprijzen met Wet betaalbare huur'
- 02-07-2024 12:02 Amsterdam wil borgingsplafond verhogen met 750 miljoen per corporatie
- 02-07-2024 11:39 NVM wil graag met eigen expertise bijdrage leveren aan Nota Ruimte
- 02-07-2024 11:31 M7 verkoopt kantoorgebouw in Dordrecht aan ER Capital
- 02-07-2024 11:21 Leegstand is onnodige verspilling, en daar is wat aan te doen
- 02-07-2024 10:56 Scope Spatial Strategy opgericht
- 02-07-2024 10:38 Loek Eskens project manager bij Trec Development Services
- 02-07-2024 10:30 Geldschieter Blokker in de race voor overname The Body Shop
- 02-07-2024 10:05 Wie is Mona Keijzer, de nieuwe minister van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening?
- 02-07-2024 09:58 Quares property manager voor Nederlandse vastgoedportefeuille van Logicor
- 02-07-2024 09:45 Topvacature: Biesterbos Groep zoekt technisch manager/beheerder
- 02-07-2024 09:16 Duurzaam beleggen in bedrijfsvastgoed
- 02-07-2024 08:56 De Koning is dood, lang leve (de) Keijzer
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.