Realmark timmert hard aan de weg in vastgoedland. Als data-driven marketing partij zijn zij sterk aan het opschalen. Afgelopen weken verwelkomende zij twee nieuwe werknemers. Met de introductie van vele nieuwe producten heeft Realmark besloten het team uit te breiden.

Als nieuwe werknemer van Realmark zal Jacobien Grobbenin haar functie van Junior Project Manager verantwoordelijk zijn voor het accountmanagement van bestaande klanten en daarnaast het web- en campagnemanagement gaan verzorgen.

Ook zal Nick van Bakel het team van Realmark versterken. In zijn rol als software Engineer zal hij het development team gaan ondersteunen bij de bouw en ontwikkeling van de nieuwste producten en de optimalisatie van bestaande producten.

Data-driven platform
"We zijn bij Realmark echt een verandering aan het ondergaan. We verschuiven van digitaal marketingbureau, naar een data-driven platform waarbij we slimme producten ontwikkelen en aanbieden die door ontwikkelaars, beleggers, makelaars, communicatiebureaus en corporaties kunnen worden afgenomen. Hierbij wordt op strategisch partnerniveau gekeken hoe we samen met de opdrachtgever, haar bedrijfsdoelstellingen kunnen ondersteunen," vertelt Calvin Kahle, Head of Sales bij Realmark. "Een van de nieuwe producten is het dashboard; hierin wordt real-time data uit diverse bronnen gekoppeld aan elkaar, om een voorspellende blik te kunnen werpen op het vastgoedproject." 

Reacties

Lees onze special over Rotterdam Special