In 6 stappen naar een verkocht nieuwbouwproject

We leven in een onzekere periode binnen de volledige vastgoedmarkt. Ontwikkelaars, beleggers, architecten en ontwikkelende bouwers hebben juist nu extra behoefte aan meetbare resultaten. Het is nog belangrijker geworden om sneller en beter de juiste doelgroep te bereiken voor je nieuwbouwlocatie. Datagerichte marketing is waardevoller dan ooit in projectontwikkeling.

Stijlgenoten heeft Woonmens ontwikkeld, een modulair systeem waarmee voor elk nieuwbouwproject de juiste meerwaarde gecreëerd kan worden. Wat dit precies inhoudt en voor wie dit interessant is hoort u tijdens het webinar 'In 6 stappen naar een verkocht nieuwbouwproject!' dat op donderdag 25 juni van 10:00 tot 11:00 uur wordt gegeven door Nicole Leeuw, accountmanager Woonmens bij Stijlgenoten. Zij bespreekt de volgende punten: 

  • De 6 stappen naar een verkocht nieuwbouwproject
  • Hoe geef je structuur aan je marketing- en communicatieproces?
  • Hoe verbeter je de doorlooptijd?
  • Hoe optimaliseer je het projectresultaat?

Uiteraard is er tijdens het webinar ook alle tijd en ruimte om uw eigen vragen te stellen.

Deelname is geheel kosteloos. U kunt zich opgeven door een e-mail te sturen aan events@vastgoedjournaal.nl o.v.v. 'In 6 stappen' of door het formulier in te vullen onderaan het programma



Reacties


Laatste nieuws