Hoe leiden digitalisering en integratie van klantcontact tot betere service?
Organisaties staan voor steeds grotere uitdagingen. Hoe maak je gebruik van digitalisering, en lever je klanten een steeds persoonlijkere dienstverlening? Hoe houd je klantcontacten optimaal, terwijl het aantal kanalen en systemen toenemen?
Het belang van het goed integreren van al je klantcontacten en het bieden van omnichannel dienstverlening, is door de coronacrisis alleen maar versneld. Hiervoor is IRIS ontwikkeld: één digitaal platform voor al je service en klantcontacten.
Je regelt feilloos je klantcontacten, gegevens, verzoeken, afspraken, en zaken en taken die hieruit voortkomen. Ongeacht het kanaal. Communicatie via website, e-mail, WhatsApp, chat en telefonie worden gebundeld op één tijdlijn. De krachtige integratie en koppelingen met bronsystemen zorgen ervoor dat informatie actueel blijft, zodat je altijd weet wat er speelt. Dus altijd een instant 360-graden klantbeeld! Ook voor je collega. En je klant? Die kan zelf eenvoudig zaken regelen op je website of zelfs via onze chatbot!
Op dinsdag 9 juni demonstreren Angelique van de Laak, salesmanager Kubion en Tristan Versteeg, Product & technisch expert / Pre-Sales Consultant Kubion hoe IRIS tijd, gemak en goede service creëert. Dit aan de hand van enkele voorbeelden uit de recente klantcase Heimstaden Nederland.
Laatste nieuws
- 06-01-2025 15:47 Omgevingsvergunning bouw Van der Valk Hotel in Breda door rechter vernietigd
- 06-01-2025 15:10 Registreer uw organisatie voor WOCODA 2025: Jaarbeurs kloppend hart voor volkshuisvesting
- 06-01-2025 13:24 Friso de Zeeuw: ‘Hét moment om belemmerende regels te verbeteren is nu’
- 06-01-2025 12:51 Amsterdam test woningraden voor directe inspraak woningzoekenden
- 06-01-2025 12:26 Nicole Maarsen benoemd tot bestuurlijk aanjager Innovatie en Opschaling Woningbouw
- 06-01-2025 12:22 Tilburg Noord krijgt 5.000 woningen erbij
- 06-01-2025 12:20 Woningcorporatie Stek zoekt zes nieuwe collega's: Kom jij ons versterken?
- 06-01-2025 11:46 Makelaarsland ziet de woningmarkt iets afkoelen
- 06-01-2025 11:31 BPL Pensioen investeert 90 miljoen in ASR Dutch Farmland Fund
- 06-01-2025 11:16 Damesmodeketen Norah wil naamsbekendheid vergroten en opent vijf nieuwe winkels
- 06-01-2025 10:59 Siep Jan de Haan aan de slag bij Six advocaten
- 06-01-2025 10:54 Detailhandelsomzet: non-food groeit wel, food krimpt
- 06-01-2025 10:03 Doetinchem gaat 70 woningen realiseren in Gaanderen
- 06-01-2025 09:35 Lichte daling van hypotheekrente verwacht dit jaar, maar onzekerheid door Trump
- 03-01-2025 15:25 Newomij verkoopt supermarktportefeuille aan SynVest
- 03-01-2025 14:49 Winkelruimtes in Eindhoven verkocht
- 03-01-2025 14:39 Vertaalbureau huurt pentoffice van Arnhem Building
- 03-01-2025 12:21 Taxand Nederland verder als Borgen
- 03-01-2025 11:40 Reclamebureau huurt 295 m2 kantoorruimte in De Baarsjes in Amsterdam
- 03-01-2025 11:12 Bezwaren en procedures tegen tien projecten in gemeente Berg en Dal ingetrokken of beëindigd
- 03-01-2025 11:00 Aldi Vastgoed verkoopt ontwikkellocatie in Baarn
- 03-01-2025 10:36 Vastgoedinvesteringen in 2025
- 03-01-2025 10:14 MSPS Groep verlengt huurovereenkomst voor 3.500 m2 in Almere
- 03-01-2025 09:48 Plan voor ruim 250 appartementen in Alphen aan den Rijn definitief
- 03-01-2025 08:28 Rowin Tazelaar naar inspire* real estate
- 02-01-2025 16:23 Cédric Haselier naar Coral Capital als investment director
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.