Hoe leiden digitalisering en integratie van klantcontact tot betere service?

Organisaties staan voor steeds grotere uitdagingen. Hoe maak je gebruik van digitalisering, en lever je klanten een steeds persoonlijkere dienstverlening? Hoe houd je klantcontacten optimaal, terwijl het aantal kanalen en systemen toenemen?

Het belang van het goed integreren van al je klantcontacten en het bieden van omnichannel dienstverlening, is door de coronacrisis alleen maar versneld. Hiervoor is IRIS ontwikkeld: één digitaal platform voor al je service en klantcontacten.

Je regelt feilloos je klantcontacten, gegevens, verzoeken, afspraken, en zaken en taken die hieruit voortkomen. Ongeacht het kanaal. Communicatie via website, e-mail, WhatsApp, chat en telefonie worden gebundeld op één tijdlijn. De krachtige integratie en koppelingen met bronsystemen zorgen ervoor dat informatie actueel blijft, zodat je altijd weet wat er speelt. Dus altijd een instant 360-graden klantbeeld! Ook voor je collega. En je klant? Die kan zelf eenvoudig zaken regelen op je website of zelfs via onze chatbot!

Op dinsdag 9 juni demonstreren Angelique van de Laak, salesmanager Kubion en Tristan Versteeg, Product & technisch expert / Pre-Sales Consultant Kubion hoe IRIS tijd, gemak en goede service creëert. Dit aan de hand van enkele voorbeelden uit de recente klantcase Heimstaden Nederland.

Aanmelden voor dit gratis webinar kan hier. 



Reacties


Laatste nieuws