Hoe leiden digitalisering en integratie van klantcontact tot betere service?
Organisaties staan voor steeds grotere uitdagingen. Hoe maak je gebruik van digitalisering, en lever je klanten een steeds persoonlijkere dienstverlening? Hoe houd je klantcontacten optimaal, terwijl het aantal kanalen en systemen toenemen?
Het belang van het goed integreren van al je klantcontacten en het bieden van omnichannel dienstverlening, is door de coronacrisis alleen maar versneld. Hiervoor is IRIS ontwikkeld: één digitaal platform voor al je service en klantcontacten.
Je regelt feilloos je klantcontacten, gegevens, verzoeken, afspraken, en zaken en taken die hieruit voortkomen. Ongeacht het kanaal. Communicatie via website, e-mail, WhatsApp, chat en telefonie worden gebundeld op één tijdlijn. De krachtige integratie en koppelingen met bronsystemen zorgen ervoor dat informatie actueel blijft, zodat je altijd weet wat er speelt. Dus altijd een instant 360-graden klantbeeld! Ook voor je collega. En je klant? Die kan zelf eenvoudig zaken regelen op je website of zelfs via onze chatbot!
Op dinsdag 9 juni demonstreren Angelique van de Laak, salesmanager Kubion en Tristan Versteeg, Product & technisch expert / Pre-Sales Consultant Kubion hoe IRIS tijd, gemak en goede service creëert. Dit aan de hand van enkele voorbeelden uit de recente klantcase Heimstaden Nederland.
Laatste nieuws
- 21-05-2025 16:41 60 procent meer huurverhogingszaken bij Huurcommissie
- 21-05-2025 15:44 Noord-Holland positief over woningbouw in Beschermd Landschap in Alkmaar
- 21-05-2025 15:40 Gaan we naar een toeslag op pakketjes van buiten de EU?
- 21-05-2025 14:56 Advieskantoor huurt 350 m2 aan Apollolaan in Amsterdam
- 21-05-2025 14:43 Minister Heinen over jaarverslag Rijk: 'We moeten ons niet rijk rekenen'
- 21-05-2025 14:40 Rabobank verkoopt kantoorpand in Deurne
- 21-05-2025 14:10 Vorm neemt Local Development uit Den Haag over
- 21-05-2025 14:00 IT-bedrijf huurt kantoorruimte in Rembrandt Tower
- 21-05-2025 13:04 ‘Kabinet wil een moeilijke vermogenswinstbelasting doorvoeren terwijl oplossing voor box 3-problematiek gemakkelijk is’
- 21-05-2025 11:21 Keijzer: Afschaffen vpb beste optie voor compensatie huurbevriezing
- 21-05-2025 11:00 Modulaire concepten om woningbouw te versnellen: zo maakt VORM het verschil
- 21-05-2025 10:44 Aedes sleept kabinet voor de rechter om huurbevriezing
- 21-05-2025 10:44 Tussenuitspraak Raad van State: Herstel gebrek in bestemmingsplan Schiekadeblok voor bouw 650 woningen
- 21-05-2025 10:34 Huurbevriezing zet streep door 23.000 sociale huurwoningen in MRA
- 21-05-2025 10:03 123 Sports huurt winkelruimte aan Statenplein in Dordrecht
- 21-05-2025 09:49 Koop- en aannemingsovereenkomst getekend voor woningen in Montfoort
- 21-05-2025 09:44 Zo gaat Mona Keijzer de woningbouw monitoren
- 21-05-2025 09:37 Gemeente Amersfoort koopt winkelruimtes van particulier
- 21-05-2025 09:25 Christa Uithol nieuwe directeur Wonen bij Havensteder
- 21-05-2025 09:18 Oegstgeest en Dura Vermeer tekenen voor 500 woningen
- 21-05-2025 09:11 Being en COD ontwikkelen 229 woningen en 5.400 m2 bedrijfsruimte in Amsterdam-Noord
- 21-05-2025 09:00 Opus Vastgoed koopt bedrijfspand in Den Haag voor herontwikkeling
- 21-05-2025 06:00 Focus op herfinancieringen door beperkte vraag naar nieuwe financieringen
- 20-05-2025 15:21 'Utrechtse Woondeal op losse schroeven door huurbevriezing'
- 20-05-2025 15:20 Nieuw leiderschapsteam geeft vorm aan de volgende groeifase HSNGGRP
- 20-05-2025 15:10 Caransa Groep verkoopt winkelcomplex in Hilversum aan private belegger
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.