Hospitality beleving. Hoe regel je dat (technisch gezien)?

Het faciliteren van hospitalitydiensten zit de MPL Groep in de genen. Sinds 2001 is MPL hier mee bezig. Natuurlijk is de vorm van deze dienstverlening sterk veranderd. Vroeger waren het vooral fysieke diensten met een kleine ondersteuning van diverse autonome technieken. Nu is het vooral de techniek die meldingen van afwijkingen doorgeeft en waarbij MPL die data omzet naar bruikbare informatie.

Maar hoe ga je om met al die verschillende merken en disciplines van techniek? Kan ik mijn energieverbruik koppelen aan mijn toegangsbeheer? Ervaren gebruikers hun werkplek als veilig en comfortabel? Hoe zit het met het CO2 gehalte en temperatuur in mijn gebouw? En hoe monitor ik dat op een eenvoudige maar doeltreffende wijze?

Het komt maar al te vaak voor dat gebruikers “gevangen” zitten in de techniek die in een gebouw is geïnstalleerd. Veelal zijn systemen niet flexibel en willen ook niet echt met elkaar samenwerken. Sterker nog, het kan zelfs conflicten geven. Warmtevraag in een ruimte waar vervolgens tegelijkertijd ook wordt gekoeld. Het energieverbruik stijgt dan. Terwijl je toch vooral wilt besparen.

MPL integreert alle aanwezige technieken naar één beheersbaar en gebruikersvriendelijk platform. Dit platform levert belangrijke data waarop de gebruiker het totale beheer en gebruik kan afstemmen.

Indien nodig, neemt MPL deze dienstverlening remote – vanuit een gecertificeerde omgeving – over en wordt de dienstverlening door onze specialisten conform een vooraf overeengekomen workflow afgehandeld.

MPL is onafhankelijk en werkt nauw samen met verschillende technische dienstverleners. De driehoek, eindgebruiker, technisch dienstverlener en MPL maakt dat bijvoorbeeld CBRE Global Investors heeft gekozen voor de op- en afschaalbare integratie-oplossingen van de MPL Groep.

Dit is een bijdrage van de MPL groep. 



Reacties


Laatste nieuws