HTC Advies en Atir voegen Consumatics toe aan holding

HTC Advies en Atir voegen Consumatics toe aan holding

De holding van HTC Advies en Atir, neemt per 1 juli neuromarketingbureau Consumatics uit Amsterdam over. Met deze overname kan Consumatics zich verder ontwikkelen en daarmee ook bij HTC Advies en Atir optimaal bijdragen aan de meest innovatieve oplossing voor consument, medewerker en organisatie.

Consumatics brengt onbewust gedrag van consumenten in beeld met behulp van wetenschappelijk onderzoek, expert visits, Virtual Reality onderzoek en experimenten.

Voor HTC Advies, een adviesbureau voor hospitality, draagt deze kennis bij aan het ontwikkelen van nieuwe horeca- en cateringconcepten. Consumatics en HTC Advies hebben al vijf jaar intensief samengewerkt. Wenda Linthorst, founder van Consumatics: "Ik ben er trots op dat Consumatics wordt overgenomen door deze gerespecteerde partij. Ons eigenzinnige DNA in combinatie met gastvrijheid, past bij hen."

Wenda Linthorst heeft Consumatics opgericht in 2012. Vanaf 2015 stond zij samen met Helma Loomans aan het roer van dit bedrijf. Helma Loomans, co-owner van Consumatics: "Na zeven jaar is dit een ideaal moment om Consumatics over te dragen voor de volgende stap. Waar we eerder nog organisaties moesten overtuigen van de kracht van neuromarketing, zijn zij nu volop overtuigd van de meerwaarde van Consumatics." 

Beide eigenaren zien mooie kansen voor de volgende stap in hun carrière, waarbij zij zich voor langere tijd aan één of enkele opdrachtgevers willen verbinden.

Keuze snel gemaakt
Helma Loomans licht toe dat de keuze snel was gemaakt. "Door de samenwerking van de afgelopen jaren wisten we dat onze cultuur en werkwijze heel goed bij elkaar past, bijvoorbeeld waar het gaat om de hands-on mentaliteit en de lef en ambitie die we uitstralen. We zijn ook allebei in de Belgische markt actief." 

Puck Wilbers, managing partner HTC Advies en Atir, is blij met het gedreven expertteam met onder meer (neuro)psychologen. Wilbers: "We gaan samen met het team van Consumatics de neuromarketing verder uitbouwen. Het is een prachtige aanvulling voor onze groep. De nieuwe collega’s en hun opdrachtgevers krijgen begin juli een warm welkom tijdens de Consumatics Cocktail. Daarbij nemen we in stijl afscheid van de twee eigenaren die in hun nieuwe uitdaging natuurlijk ambassadeur van Consumatics blijven."

Reacties