Woningplatform funda heeft per 1 mei Marc Roos aangetrokken als CCO om de nieuwe groeistrategie van funda kracht bij te zetten. De afdelingen Marketing & Communicatie, Sales Makelaars, Sales Advertising en Service Operations komen voortaan onder zijn leiding.

Funda meldt een sterk jaar achter de rug te hebben gehad in termen van bezoekersaantallen, omzet en winst en benut dit momentum om verder te investeren in klanttevredenheid en de daarvoor benodigde organisatieveranderingen.

Veel ervaring
Roos heeft ruim 15 jaar internationale ervaring in C-level posities op het snijvlak van commercie en operations in technologie en media. In het verleden was hij onder meer werkzaam als COO van TMG Online en betrokken bij enkele snelgroeiende internationale scale-ups als Ortec for Communications (voorheen ImgZine) en Improve Digital.

Quintin Schevernels, CEO van funda: “Eind 2018 hebben we een nieuwe ambitieuze strategie bepaald. De komende jaren willen we de toegevoegde waarde van funda voor haar verschillende klantgroepen verder versterken. De nieuwe functie van CCO, waaronder al onze klantcontacten samen komen, speelt hierbij een zeer belangrijke rol. Gezien de kennis en ervaring van Marc kan hij ons helpen op dit vlak grote stappen te zetten.”

In de afgelopen maanden werd het team van funda al uitgebreid met een nieuwe Head of Product (Peter Gerber), Head of UX (Carlo van den Berg) en Head of Strategy & Business Development (Tjerk de Boer).

Reacties

Lees onze special over Vastgoedadviseurs over hun stad