UPC zoekt winkels van 125 m2 op A2-locaties

Kabel- en mediabedrijf UPC wil expanderen in Nederland. De retailstrategie van UPC is erop gericht dichter in de buurt van haar klanten te zijn. UPC zoekt daarom winkels op A2-locaties van circa 100 tot 125 m² op de begane grond. Vastgoedadviseur DTZ Zadelhoff heeft hierbij de exclusieve opdracht verkregen om de verdere expansie van UPC in Nederland te begeleiden. Wie een interessante locatie heeft, die kan DTZ Zadelhoff hierover bellen.

Inmiddels heeft UPC haar 11e filiaal geopend in Nederland aan het Achterom 1 in Dordrecht. De winkel bestaat uit circa 145 m² op de begane grond en een entresol van circa 80 m². Het object grenst aan de Sarisgang en is zichtbaar vanaf het gehele A1-winkelgebied van Dordrecht. DTZ Zadelhoff begeleidde UPC bij het aanhuren van deze winkelruimte.

Kabel- en mediabedrijf UPC Nederland biedt ongeveer twee miljoen huishoudens toegang tot de wereld van televisie. Dit is zo'n 35% van de Nederlandse huishoudens. Van deze twee miljoen huishoudens hebben 856.000 abonnees gekozen voor digitale televisie, 816.000 abonnees voor breedbandinternet en kozen 702.000 abonnees voor digitale telefonie.

 



Reacties


Laatste nieuws