Meer bezoekers voor Rosada Fashion Outlet die elk ook nog eens meer uitgaven

De grote outletvestigingen in Nederland hebben het tij mee. Zo meldt Rosada Fashion Outlet in Roosendaal dat net opnieuw een zeer goed jaar achter de rug heeft. De totale omzet steeg in 2014 met 14% ten opzichte van een jaar eerder. Dit is volgens beheerder Stable mede te danken aan een stijging van het aantal bezoekers (10%) en de uitgaven per bezoeker.

Rosada Fashion Outlet laat jaar op jaar een omzetgroei en stijging van het aantal bezoekers zien en behoort daarmee tot de succesvolste winkelcentra van Nederland. Rosada is momenteel ruim 15.000 m2 groot en telt 80 winkelpanden die bijna allemaal verhuurd zijn; het bezettingspercentage bedraagt 96%. Mede door deze trends zet Rosada in 2015 in op uitbreiding van het centrum.

Uitbreiding tweede fase 
Dit jaar start de bouw van de 2e fase, de voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang. Rosada zal met ruim de helft van de huidige verkoopoppervlakte worden vergroot; in totaal komen er 45 winkelpanden bij. De vraag voor de uitbreiding komt vanuit merken, maar ook vanuit de regionale economie waarin Rosada een belangrijke pijler vormt. De outletvestiging in Roosendaal werd in 2006 geopend en wordt sinds 2010 beheerd door Stable International.



Reacties


Laatste nieuws