Bij Jones Lang LaSalle gaat het licht uit

Jones Lang LaSalle doet op eigen wijze mee aan de campagne van het Wereld Natuur Fonds tegen de wereldwijde klimaatverandering. Morgen - dus zaterdag - om 20.30 uur lokale tijd doen de kantoren van Jones Lang LaSalle en LaSalle Investment Management in 180 steden over de hele wereld een uur lang het licht uit. Zij doen dit samen met eigenaars en huurders van vele duizenden publieke en private gebouwen over de hele wereld, om de boodschap van Earth Hour kracht bij te zetten.

Jones Lang LaSalle is al bij Earth Hour betrokken sinds het Wereld Natuur Fonds (WNF) dit initiatief in 2007 startte. Dit jaar werkt het bedrijf bovendien samen met klanten overal ter hele wereld om aan deze campagne mee te doen. Daarnaast zullen ook duizenden medewerkers van het bedrijf vanuit hun eigen huis aan de campagne meedoen.

Elsbeth Quispel, Head of Sustainability Services bij Jones Lang LaSalle Nederland: "Earth Hour geeft een krachtige boodschap af van gelijkgestemde particulieren, gemeenschappen en bedrijven over de hele wereld. We willen allemaal een steentje bijdragen aan het behoud van onze natuurlijke bronnen en het milieu op onze planeet voor toekomstige generaties. Dit is een fantastisch en uiterst belangrijk initiatief van het WNF. Wij zijn er trots op dat onze mensen dit initiatief wederom op een krachtige wijze ondersteunen. We zijn met name verheugd dat we kunnen samenwerken met de eigen Earth Hour-initiatieven van zo veel klanten. Deze benadering stemt volledig overeen met ons sterke pleidooi voor de aanpak van milieuvraagstukken en het pionierswerk van onze teams van Energy & Sustainability Services als integraal onderdeel van onze wereldwijde dienstverlening."

Het WNF moedigt organisaties en particulieren aan om zich bij het initiatief aan te sluiten en zelf hun steun te betuigen en hoopt dat er zaterdag één miljard mensen zullen meedoen.



Reacties


Laatste nieuws