CalypSO apartments Rotterdam; zo verkoop je 407 appartementen in 18 maanden crisistijd!

Advertorial: Sinds de start verkoop was er al direct veel interesse voor dit unieke woningproject. Het nieuwbouwproject was zo populair, dat in 2012 meer dan de helft van de kopers van nieuwbouwappartementen in het centrum van Rotterdam, koos voor de CalypSO. De appartementen zijn inmiddels verkocht. De campagne bleek geslaagd. De marktopname van 407 appartementen in 18 maanden crisistijd, is een ongekend fenomeen!

Kleurrijk, vernieuwend en innovatief, maar ook comfortabel en luxueus. CalypSO is een fonkelnieuw appartementengebouw in het hart van Rotterdam. Gelegen op de hoek van de Mauritsweg en het Kruisplein, in het zicht van het nieuwe Centraal Station. Het gebouw biedt plaats aan appartementen, kantoren, winkels, horeca en overdekte parkeerplaatsen.

Nadat het eerste marketingconcept niet aansloeg, werden product, marketing en positionering drastisch herzien. Er werd een onderscheidende, stijlvolle verkoopcampagne ontwikkeld, die de allure en de kwaliteit van het product versterkte. Er is stelselmatig gebouwd aan naamsbekendheid en imago. Niet alleen het product (appartement), maar de complete woonbeleving -inclusief city buzz & lifestyle- stond daarin centraal. Via opvallende en consistente beeldtaal en een slimme, cross-mediale media- en middelenmix. Er werd een klantvolgsysteem ingezet en er zijn diverse samenwerkingen aangegaan met A-merken die de merkbeleving van CalypSO ondersteunden.

Het succes van de campagne is mede te danken aan een flinke dosis visie, durf en investeringsbereidheid van de ontwikkelaars. De samenwerking met ‘project dedicated’ makelaars en het bevlogen marketingcommunicatie bureau NAAM&FAAM, bleek een winnende combinatie!

Voor informatie over de CalypSO case: http://www.naamenfaam.nl/vastgoed,

Voor meer informatie over Naam en Faam; http://www.naamenfaam.nl



Reacties


Laatste nieuws