Snel inzicht in uitpondscenario's met nieuwe tool van Stellax en DatHuis

Stellax, een data-science bedrijf gespecialiseerd in residentieel vastgoed, heeft onlangs een nieuwe samenwerking aangekondigd met DatHuis, een innovatief marketing automation platform ontworpen voor makelaars en financieel adviseurs.

Deze samenwerking zal de integratie van Stellax's Property Scan rapporten in het DatHuis platform mogelijk maken, waardoor gebruikers leads kunnen genereren en gemakkelijker en efficiënter gerichte campagnes kunnen uitvoeren.

De innovatie Huurprijs & WWS punten-check komt op een cruciaal moment nu de Wet betaalbare huur nadert, en is ontworpen om makelaars en financieel adviseurs te ondersteunen bij het genereren van leads via hun websites. Onder de invloed van de nieuwe wet- en regelgeving worden beslissingen rondom investeren, verhuren en verkopen opnieuw tegen het licht gehouden.

Het rapport van de app biedt uitgebreide informatie, waaronder het aantal WWS-punten om te bepalen of een woning tot de middenhuur behoort, en financiële analyses om het rendement op investeringen te berekenen. Dit maakt de app een waardevol hulpmiddel om mogelijke uitpondscenario’s te analyseren en daarmee in contact te komen met klanten, voor zowel makelaars als financieel adviseurs.

Stellax
Stellax levert geavanceerde data en waardebepalingen aan verschillende spelers op de woningmarkt, gebouwd op robuuste statistische modellen die door de jaren heen zijn ontwikkeld.

Dathuis
DatHuis is een innovatief marketingplatform voor professionals in het residentieel vastgoed dat twee prestigieuze prijzen heeft gewonnen bij de Nationale Makelaar Awards 2023. Na het toevoegen van de app aan uw website kunt u eenvoudig al uw leads opslaan en filteren, geautomatiseerde campagnes en vervolgacties maken, en nog veel meer.

Lees meer
Meer informatie over de app kunt u hier vinden.



Reacties


Laatste nieuws