Tulp Group: 'Onze kennis, expertise én transparantie zijn doorslaggevend bij klanten en adviseurs'
De Tulp Group ontwikkelde zich binnen een jaar of vijf van één merk met één product tot een multi-label en multi-service leenplatform. Een ondernemende club dus, die zowel haar klanten als haar adviseurs en investeerders koestert. Als er kansen zijn met een haalbare businesscase, dan grijpt ze deze. In dit artikel spreken Martijn Couwenberg, manager marketing & sales van Tulp Group en met Michel Nagtegaal, één van de directieleden van Tulp Group, waar hij zich vooral bezighoudt met operations, hier verder over.
Michel Nagtegaal schetst om te beginnen een stukje geschiedenis van De Nederlandse, waarbij hij met name nader ingaat op het waarom van de oprichting: 'We zijn in 2019 met De Nederlandse gestart, als een merk van Tulp, dat in 2015 begon als Tulp Hypotheken, maar dat inmiddels is uitgegroeid tot de Tulp Group, een multi-label en multi-service leenplatform. Met De Nederlandse richten we ons specifiek op de buy-to-let markt, op de professionele belegger. Wij zagen dat er veel vraag was op dat gebied en vonden dat die markt werd gekenmerkt door ondoorzichtigheid. Er waren verschillende aanbieders, maar niemand wist precies waar die merken voor stonden en wat ze wel of niet accepteerden. Wij zagen dus een mooie kans, met de ervaring die we hadden opgedaan met Tulp Hypotheken, om daar meer transparantie in aan te brengen en het intermediair te voorzien van een acceptatiegids waar hij zich aan vast kon houden. Zodat duidelijk was aan welke voorwaarden moest worden voldaan en we een voorspelbaar proces creëerden.'
Laatste nieuws
- 04-02-2025 15:30 Nestr Smart Finance breidt team uit met twee kredietanalisten
- 04-02-2025 15:17 Stradivarius huurt winkel aan de Kalverstraat van Kroonenberg
- 04-02-2025 11:42 Sofidy koopt de Jacob in Utrecht voor 12 mln van Vastint
- 04-02-2025 11:10 Mannenmodeketen OFM wil groeien van 22 naar veertig winkels
- 04-02-2025 10:45 Realisatie flex- en transformatiewoningen blijft achter, subsidie wordt bijna verdubbeld
- 04-02-2025 10:03 TMC huurt aan Velperweg in Arnhem
- 04-02-2025 09:54 Solsbury Real Estate koopt The Motto in Etten-Leur van DJ Tiësto
- 04-02-2025 09:53 PingProperties krijgt sustainability-linked loan van NIBC voor de Passage Schiedam
- 04-02-2025 09:42 Record aantal hypotheekaanvragen voor kopen woning
- 04-02-2025 09:31 VDG Real Estate en Next Level verhuren laatste 3.750 m2 in Waalwijk
- 04-02-2025 09:24 Taxateur treedt toe tot Stivad
- 04-02-2025 09:14 Urban Interest koopt 124 appartementen van Catella
- 04-02-2025 09:06 Vastgoed Syndicering Nederland koopt portefeuille van Amvest
- 04-02-2025 06:00 ‘Succes woningbouwprojecten Ten Brinke is voor groot deel te danken aan bedrijfsstructuur’
- 03-02-2025 17:15 Vier particulieren kopen bedrijfspand met tankstation
- 03-02-2025 17:05 Dunavast koopt Park15 in Oosterhout
- 03-02-2025 16:57 Hef Wonen gooit woningbouwplan in Rotterdam om naar meer betaalbare woningen
- 03-02-2025 16:25 Nieuwe woondeal regio Stedendriehoek: 30.000 extra woningen tot 2034
- 03-02-2025 14:12 Almar Rietberg naar a.s.r. real assets investment partners
- 03-02-2025 13:38 Bridges Real Estate stelt Guido Aben aan als directeur vastgoed
- 03-02-2025 12:32 DNB-gebouw gaat naar Scheveningse Pier
- 03-02-2025 12:20 Vakantiegevoel als belegging: Zonnige rendementen met hypothecaire zekerheid
- 03-02-2025 11:51 Nestlé koopt eigen distributiecentrum in Almere
- 03-02-2025 11:17 Particuliere belegger koopt winkelcentrum in Krimpen aan den IJssel
- 03-02-2025 11:05 Solsbury koopt Rabobank in Etten-Leur
- 03-02-2025 10:54 Onverwachts grote daling inflatie in januari: 3,3 procent
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.