HousingAnywhere kiest voor nieuwe merkidentiteit

Europa's grootste platform voor middellange termijn verhuur, HousingAnywhere, zet zich in om een nieuwe standaard voor huren te zetten en vernieuwt daarom haar merkidentiteit. 

De nieuwe slogan 'Rent Easy. Live Free.' vertegenwoordigt HousingAnywhere's overtuiging van een flexibele, veilige en probleemloze huurervaring die mensen in staat stelt het beste te halen uit de mogelijkheden van het leven door de vrijheid te hebben om te kiezen.

Nieuw logo
Het nieuwe logo van HousingAnywhere belichaamt een brug om de reis weer te geven die HousingAnywhere maakt door het succesvol matchen van woningaanbieders met huurders. (tekst gaat verder onder de afbeelding)

Djordy Seelmann, ceo van HousingAnywhere: 'Of je nu een carrière begint in het buitenland of een opleiding volgt in een andere stad, het vinden van een nieuwe woning zou net zo eenvoudig moeten zijn als het boeken van een hotelkamer. Een flexibele, veilige en harmonieuze huurervaring geeft individuen de vrijheid om het leven op hun eigen manier in te vullen.'

Sinds de oprichting in 2009 innoveert HousingAnywhere gestaag haar producten en diensten om aanbieders en huurders in staat te stellen effectief en efficiënt te matchen. Met een nieuwe merkidentiteit neemt het toonaangevende platform voor verhuur op middellange termijn haar verantwoordelijkheid. De Europese schaalvergroting zet in op continue groei, gedreven door haar missie om mensen in staat te stellen 'gemakkelijk te huren en vrij te leven'.

 



Reacties


Laatste nieuws