In januari is Lotte Roberts (28) gestart als marketing innovatie manager bij Blauwhoed. Met haar frisse blik, competenties en kennis op het gebied van marketing en communicatie in de koffiebranche gaat zij aan de slag in het vastgoed. Binnen de Blauwhoed Studio, het creatieve hart van de organisatie, richt zij zich op het versterken van het merk Blauwhoed en op innovaties in concepten, projecten en processen.

Roberts studeerde Bedrijfseconomie aan de Tilburg University en Behavioural Economics aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Deze opleiding maakt de effecten van psychologische, cognitieve, emotionele, culturele en sociale facturen op beslissingen van individuen inzichtelijk en geeft handvaten om vanuit een gedragscomponent mensen te motiveren nieuwe ideeën aan te dragen.

“Met innovaties en latente behoefte die je via data inzichtelijk maakt wil ik bijdragen aan oplossingen die het leven van bewoners beter, gezelliger, gezonder en gemakkelijker maken. Dan denk ik niet alleen aan nieuwe concepten maar ook aan andere manieren van samenwerken. Blauwhoed staat open voor nieuwe ideeën en biedt ruimte om processen en woonproducten kritisch tegen het licht te houden. Dat spreekt mij erg aan," aldus Roberts. 

De Blauwhoed Studio is de plek binnen Blauwhoed waar marketing, data, innovatie en productontwikkeling samen komen. Door kennis en ervaring hier te bundelen wordt iedere opgave integraal benaderd. Yvonne van Mierlo, directeur Studio, is blij met de komst van Roberts: “Met haar rol en persoon gaat zij een belangrijke bijdrage leveren aan onze organisatie én aan het geluk, de gezondheid en welvaart van gebruikers en hun leefomgevingen.’

Reacties

Lees onze special over Special Vastgoedbeslissers 2021