Designer Outlet Roosendaal: een nieuwe naam en grote ambities

Met een nieuwe naam, nieuwe huurders en meer horeca wil eigenaar McArthurGlen de volgende stap zetten in de ontwikkeling van outlet centre Rosada. De naamswijziging naar Designer Outlet Roosendaal is onderdeel van een regionale strategie om het Brabantse Roosendaal op de kaart te zetten als nieuwe bestemming voor een volledig dagje uit én het bezoekersaantal te verhogen naar 2 miljoen. VJ was bij de perspresentatie om verslag te doen.

Dit artikel is alleen voor abonnees

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.

Reacties

Lees onze special over Vastgoedfinanciering Special 2021