Drie nieuwe winnaars voor retailprijzen NRW
Tijdens het NRW Marketingcongres in B.Amsterdam zijn de NRW Marketing Awards 2019 uitgereikt door de nieuwe juryvoorzitter Tony Wijntuin.
In de categorie CAMPAGNES GERICHT OP BRAND AWARENESS & REPOSITIONING heeft gewonnen:
#BEYOURSELF
Ingediend door Urban Solutions en Altera Vastgoed
Amersfoort, Sint Jorisplein
#BEYOURSELF is in de ogen van de jury een voorbeeld voor de nieuwe generatie brand awareness & repositioning. Tony Wijntuin: “De indieners hebben het aangedurfd om de gebaande paden te verlaten door zich volledig te richten op een sociaal-maatschappelijk issue en uitdaging waar de lastig te targeten screenagers en millennials in het dagelijks leven mee te maken hebben. Dat vraagt veel lef, zowel van de indieners, de betrokken ondernemers als de eigenaar van het centrum”. Er is volop geëxperimenteerd met influencers als ‘coaches’, chatsessies, live video’s en inspirationele storytelling. Uit alle aandacht op social media blijkt dat het Sint Jorisplein onmiskenbaar de switch heeft gemaakt van een anoniem stuk centrumgebied naar een destination waar de gekozen doelgroep zich gehoord en gezien voelt. “En daarmee een terechte winnaar”, zegt Brigit Gerritse -directeur NRW. “Hier staat de Award immers voor. Deze aanpak laat zien hoe je met goede marketing een succesvolle betekenis kan geven aan winkelgebieden. Heel inspirerend.”
In de categorie ACTIES & EVENTS MET DE FOCUS OP BRAND ACTIVATION heeft gewonnen:
Kids Heroes on Tour
Ingediend door Wereldhave en Day&Nite
Heerhugowaard, Middenwaard | Purmerend, Eggert | Arnhem, Presikhaaf | Roosendaal, Roselaar | Hoofddorp, Vier Meren | Etten-Leur, Etten-Leur
Een sterke crossmediacampagne en -strategie – voor en na het event – hebben bijgedragen aan het succes. Naast een sterke stijging van de footfall (+43%), is het ook gelukt de verblijfsduur van de bezoekers sterk te verlengen. Tony Wijntuin: “De zorgvuldige voorbereiding en uitvoering, waarbij de vooraf geformuleerde doelstelling van plan tot en met uitvoering continu is bewaakt, zijn lovenswaardig. Zo hoort een professioneel event te worden uitgevoerd”.
Naast de juryprijzen is ook de NRW Publieksprijs uitgereikt. Deze is gewonnen door:
Buurt BBQ Terwijde Utrecht
Ingediend door a.s.r. dutch prime retail custodian, FanWork Events en Bereikmeer
Utrecht, Winkelcentrum Terwijde
Dit evenement is voor bijna 1.000 omwonenden een ontmoetingsplek geweest voor de wijk. Hiermee is niet alleen het winkelcentrum op de kaart gezet maar is ook de verbintenis met de wijk heel effectief verstrekt. Aan deze Buurt BBQ hebben bijna alle ondernemers heel actief meegewerkt waardoor het een zeer geslaagd feest is geworden voor de buurt en het winkelcentrum.
De NRW Marketing Award wordt sinds 2010 uitgereikt en is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied. De winnaars in de categorie Campagnes en Events ontvangen een bijzondere bokaal en een oorkonde. De winnaar van de publieksprijs ontvangt een cheque voor deelname aan de NRW Quicktrip.
De jury voor NRW Marketingawards 2019 bestond uit: Tony Wijntuin (voorzitter), Wyne Strategie, Lot Frijling - Yellow Concepts, Wendy Hulshof - PFM Footfall Intelligence, Tom Kikkert, Robèrt Dackus – 3W real estate, Michel Jonkheer – LookFeel consultancy en Bram Hulsbosch – MK Illuminations.
Laatste nieuws
- 18-09-2024 16:30 Amazon eist dat werknemers weer vijf dagen in de week op kantoor zijn
- 18-09-2024 15:34 Yvonne van Mierlo volgt Harrie Windmüller op bij BrabantWonen
- 18-09-2024 13:43 Boelhouwer: ‘Prinsjesdagplannen zijn onvoldoende voor 100.000 woningen per jaar’
- 18-09-2024 13:38 Fiscale renteaftrek in de vennootschapsbelasting, zo zit het
- 18-09-2024 12:36 Reactie IVBN op Prinsjesdagplannen: 'Investeringsbereidheid vraagt om andere fiscale keuzes'
- 18-09-2024 12:27 Eigen Haard en Kroon & de Koning tekenen voor bouw 44 appartementen in Amsterdam
- 18-09-2024 12:18 Dit is hoe technologie het verhuurproces transformeert
- 18-09-2024 12:06 Nieuwe btw-herzieningsregeling voor vastgoeddiensten vanaf 2026 (aanpak short-stay constructies)
- 18-09-2024 10:24 Koophonger Rijksvastgoedbedrijf nog niet gestild
- 18-09-2024 09:39 Madeline Buijs: 'Door niet te kiezen is de 5 miljard euro voor de woningmarkt een druppel op de gloeiende plaat'
- 18-09-2024 08:55 Woonwaard koopt 36 nieuwbouwappartementen in Alkmaar
- 18-09-2024 08:28 Ovb (verhuur)woningen pas in 2026 naar 8 procent - too little too late?
- 18-09-2024 08:12 Prinsjesdag 2024: Met deze belastingplannen moet de vastgoedsector rekening houden
- 17-09-2024 16:21 Megadeal bijna rond: 695 miljoen euro voor bijna 3.000 woningen van Eres
- 17-09-2024 15:28 Bouw nieuw hotel Domburg gestaakt vanwege netcongestie
- 17-09-2024 15:14 Flink krijgt flinke investering en wil tien nieuwe locaties in Nederland openen
- 17-09-2024 13:22 Johan Conijn: ‘Rijk moet instappen in gebiedsontwikkeling, anders niet alle Novex-locaties mogelijk’
- 17-09-2024 12:37 Rijksvastgoedbedrijf verlengt huur voor Belastingdienst in Prinsenhof Den Haag
- 17-09-2024 12:23 Drie nieuwe huurcontracten voor 10.000 m2 in Zoeterwoude
- 17-09-2024 11:33 Cepezed en J.P. van Eesteren revitaliseren voormalig KPN-gebouw naar Rijkskantoor op Binckhorst in Den Haag
- 17-09-2024 11:23 Pro Warehouse huurt in Amsterdam Zuidoost
- 17-09-2024 11:11 WoningBouwersNL: Regering, er is genoeg ruimte in Nederland voor 1 miljoen woningen
- 17-09-2024 09:59 Drie nieuwe benoemingen in managementteam Wilma Wonen
- 17-09-2024 09:42 Elk Groep neemt de Groep Resultaatgericht Vastgoedonderhoud over
- 17-09-2024 01:00 80 procent huizenkopers hebben geen vertrouwen in woningambities nieuw kabinet
- 16-09-2024 16:24 Volkshuisvesting-ambtenaar afgekocht met 400.000 euro om bezwaar tegen woonproject in te trekken
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.