FUNCTIE: Junior Projectleider

Vivare 
Meander 825 
6825 MH Arnhem 

Functie omschrijving

Vivare bouwt, onderhoudt en verhuurt betaalbare sociale huurwoningen. Dat is waartoe Vivare op aarde is. Dat is wat Vivare goed kan! Vivare stemt haar aanbod zorgvuldig af op de toekomstige vraag, waarbij zij de ontwikkelingen in de markt nauwlettend volgt. Vivare gelooft in samenwerken en zoekt dit actief op. Zij investeert dus niet alleen in stenen, maar ook in mensen en duurzame relaties.

De Directie Vastgoedregie van Vivare, bestaat uit drie teams: Complexgestuurd onderhoud en ontwikkeling, Klantgestuurd onderhoud en Gebiedsmanagement. De komende jaren rolt de directie Vastgoedregie haar visie op regie en ketensamenwerking uit en zal zij werkzaamheden met betrekking tot onderhoud en ontwikkeling uitbesteden op basis van contracten (RGS en DBM) en vanuit de TCO gedachte. Hiertoe zal zij intensieve en duurzame samenwerkingsrelaties aangaan met keten- en servicepartners, met als doel om innovatiever en efficiënter te werken én maximaal resultaat te behalen voor haar huurders. Vivare loopt met de huidige ontwikkelingen voorop in de corporatiesector.

Om het team Complexgestuurd onderhoud en ontwikkeling te versterken is Vivare op zoek naar een nieuwe collega voor de functie van:

Junior Projectleider
Ambitieus – nieuwsgierig – grondig – resultaatgericht – communicatief
Arnhem, fulltime (36 uur per week)

Als Junior Projectleider ben je gedurende de ontwikkel- én exploitatiefase verantwoordelijk voor een aantal complexen, project-specifieke overeenkomsten en contracten. Je voert regie op de (externe) realisatie van een aantal vastgoedprojecten in verschillende stadia. Binnen gestelde kaders zet je plannen en beleid om naar concrete vastgoedprojecten met betrekking tot sloop, nieuwbouw, groot onderhoud/renovatie, transformatie en meerjarig onderhoud. Je organiseert de selectie, aanbesteding en gunning van DBM- en RGS-contracten. Je ziet toe op een correcte naleving van de gemaakte afspraken door ketenpartners en daagt ze continu uit om te komen tot verbetering van de samenwerking en innovatie in de keten. Je bent in staat om een goede samenwerkingsrelatie op te bouwen en te onderhouden, zowel intern als extern. Je combineert een resultaatgerichte houding met gevoel voor intermenselijke verhoudingen.

Je hebt de ambitie om uit te groeien tot een echte vastgoedprofessional in de corporatiesector. Ontwikkelingen op het gebied van DBM en RGS hebben jouw interesse en je wilt je hierin graag verder verdiepen en ontwikkelen. Samen met je collega’s wil je vorm en inhoud geven aan een optimale ketensamenwerking waarin de belangen van Vivare en haar klanten maximaal zijn gewaarborgd.

Verantwoordelijkheden

Regie op realisatie van vastgoedprojecten.

Contractbeheer voor (project-specifieke) overeenkomsten en contracten.

Organiseren van selectie, aanbesteding en gunning van DBM- en RGS-contracten.

Verzamelen en aanleveren van input voor verbetering van de samenwerking met ketenpartners.

Adequate klachtafhandeling in samenwerking met ketenpartners.

Aanjager continu verbetering in de keten.

Deze functie is bij uitstek geschikt voor een startende vastgoedprofessional met de ambitie om te groeien en zichzelf te ontwikkelen. Iemand die het Bouwbesluit, de UAV-GC en RGS vanuit de theorie kent en nieuwsgierig is naar de toepassing hiervan in ketensamenwerking bij Ontwikkeling en Planmatig Onderhoud. Binnen het team van Complexgestuurd onderhoud en ontwikkeling is veel kennis en ervaring aanwezig en men staat open voor een nieuwsgierige en leergierige nieuwe collega.

Wij vragen

Afgeronde bouwtechnische opleiding op hbo-/ wo-niveau.

Enkele jaren werkervaring in vastgoedbeheer is een pre, maar zeker geen must.

Resultaat- en samenwerkingsgerichte houding.

Ambitie en drive om jezelf verder te ontwikkelen.

Type: ambitieus, nieuwsgierig, grondig, resultaatgericht en communicatief.

Arbeidsvoorwaarden

Afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring en uitgaand van een fulltime dienstverband van 36 uur per week: minimaal € 3.566,- en maximaal € 4.572,- bruto per maand (Schaal J – cao Woondiensten).

Vivare is een moderne werkgever met oog voor haar medewerkers. Verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie en er is volop ruimte voor ideeën en initiatieven. Persoonlijke ontwikkeling wordt volop gestimuleerd. Zo biedt Vivare haar medewerkers ruimschoots de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en cursussen. Vivare kent een 36-urige werkweek en vindt het belangrijk dat medewerkers een goede werk-privé balans kunnen vinden. Hiertoe hanteert Vivare flexibele werktijden en hebben medewerkers de mogelijkheid om 4×9 uur per week te werken.

Bedrijfsomschrijving
Vivare is een solide en ondernemende woningcorporatie met hart voor haar huurders in de regio. Zij biedt 55.000 mensen een passend en betaalbaar (t)huis. Nu en in de toekomst.

Het motto van Vivare is ‘aanpakken en waarmaken’. De medewerkers werken aan een leefomgeving waar het prettig wonen is. Zij kiezen voor een aanpak die past bij de situatie. Of het nu om de huurder of een groot herstructureringsproject gaat. Vivare werkt vol energie samen met partners die dezelfde drijfveren hebben.

Vivare is op allerlei manieren aanwezig in de wijken en staat dicht bij de mensen. Samen met bewoners en maatschappelijke partners zoekt Vivare naar de best passende oplossing. Vivare ondersteunt, brengt partijen bij elkaar, regelt huisvesting en zet menskracht en middelen in. Zo is Vivare voortdurend bezig met het (samen)leven van mensen in wijken en buurten.

Vivare in enkele kengetallen:

55.000 huurders

Bijna 25.000 verhuureenheden, waarvan 23.229 woningen

230 medewerkers

Actief in 6 gemeenten: Arnhem, Duiven, Overbetuwe, Renkum, Rheden en Westervoort

Informatie over Vivare vind je op www.vivare.nl.

Solliciteren

Siebert & Wassink Personeelsadvies is door Vivare gevraagd te ondersteunen bij het maken van de juiste keuze en verzorgt derhalve de werving- en selectieprocedure voor de Junior Projectleider.
Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.

Reageren op deze functie kan uiterlijk tot 7 juni 2017 via het online sollicitatieformulier.

Op 26 mei zullen wij de eerste selectie maken, de gesprekken vinden plaats in week 22. Op 7 juni maken wij de tweede selectie en deze gesprekken zullen wij voeren in week 23/24. De gesprekken worden gevoerd door Pieter-Bas van Vliet op het kantoor van Vivare in Arnhem.

Neem voor meer informatie contact op met Pieter-Bas van Vliet van Siebert & Wassink Personeelsadvies (053-4803550). 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.



Reacties


Laatste nieuws