FUNCTIE: Projectleider

Vivare 
Meander 825 
6825 MH Arnhem 

Functie omschrijving

Vivare bouwt, onderhoudt en verhuurt betaalbare sociale huurwoningen. Dat is waartoe Vivare op aarde is. Dat is wat Vivare goed kan! Vivare stemt haar aanbod zorgvuldig af op de toekomstige vraag, waarbij zij de ontwikkelingen in de markt nauwlettend volgt. Vivare gelooft in samenwerken en zoekt dit actief op. Zij investeert dus niet alleen in stenen, maar ook in mensen en duurzame relaties.

De Directie Vastgoedregie van Vivare, bestaat uit drie teams: Complexgestuurd onderhoud en ontwikkeling, Klantgestuurd onderhoud en Gebiedsmanagement. De komende jaren rolt de directie Vastgoedregie haar visie op regie en ketensamenwerking uit en zal zij werkzaamheden met betrekking tot onderhoud en ontwikkeling uitbesteden op basis van contracten (RGS en DBM) en vanuit de TCO gedachte. Hiertoe zal zij intensieve en duurzame samenwerkingsrelaties aangaan met keten- en servicepartners, met als doel om innovatiever en efficiënter te werken én maximaal resultaat te behalen voor haar huurders. Vivare loopt met de huidige ontwikkelingen voorop in de corporatiesector.

Om het team Complexgestuurd onderhoud en ontwikkeling te versterken is Vivare op zoek naar een nieuwe collega voor de functie van:

Projectleider
Stevig – verantwoordelijk – relatiegericht – communicatief – toekomstgericht
Arnhem, fulltime (36 uur per week)

Als Projectleider ben je gedurende de ontwikkel- én exploitatiefase verantwoordelijk voor een divers aantal complexen, project-specifieke overeenkomsten en contracten. Je voert regie op de (externe) realisatie van meerdere vastgoedprojecten in verschillende stadia. Binnen gestelde kaders zet je plannen en beleid om naar concrete vastgoedprojecten met betrekking tot sloop, nieuwbouw, groot onderhoud/renovatie, transformatie en meerjarig onderhoud. Je organiseert de selectie, aanbesteding en gunning van DBM- en RGS-contracten. Je ziet toe op een correcte naleving van de gemaakte afspraken door ketenpartners en daagt ze continu uit om te komen tot verbetering van de samenwerking en innovatie in de keten. Je bent in staat om een goede samenwerkingsrelatie op te bouwen en te onderhouden, zowel intern als extern. Je combineert een resultaatgerichte houding met gevoel voor intermenselijke verhoudingen.

Als vakvolwassen vastgoedprofessional ben je goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van DBM en/of RGS. Je weet wat er speelt in het werkveld van onderhoud en ontwikkeling en kunt dit vertalen naar de meest innovatieve en vooruitstrevende samenwerkingsvormen. Op deze wijze draag je bij aan de verdere ontwikkeling van de ketensamenwerking waarbij de belangen van Vivare en haar klanten optimaal zijn gewaarborgd.

Verantwoordelijkheden

Regie op realisatie van complexe vastgoedprojecten.

Contractbeheer voor (project-specifieke) overeenkomsten en contracten.

Organiseren van selectie, aanbesteding en gunning van complexe DBM- en RGS-contracten.

Verzamelen en aanleveren van input voor verbetering van de samenwerking met ketenpartners.

Adequate klachtafhandeling in samenwerking met ketenpartners.

Aanjager continue verbetering in de keten.

Deze functie is bij uitstek geschikt voor een ervaren vastgoedprofessional die doel- en resultaatgericht handelt en het als uitdaging ziet om processen te optimaliseren en samenwerking maximaal te benutten en te versterken. Iemand die gewend is om overzicht te creëren en doelen om te zetten in resultaten. Al met al een stevige en resultaatgerichte collega.

Wij vragen

Afgeronde bouwtechnische opleiding op hbo- /wo-niveau.

Aanvullende opleiding/training op het gebied van projectmatig werken.

Tenminste vijf jaar relevante werkervaring in vastgoedbeheer of -onderhoud.

Moderne visie op ketensamenwerking is een must.

Resultaat- en samenwerkingsgerichte houding.

Type: stevig, verantwoordelijk, relatiegericht, communicatief en toekomstgericht.

Arbeidsvoorwaarden

Afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring en uitgaand van een fulltime dienstverband van 36 uur per week: minimaal € 3.566,- en maximaal € 4.572,- bruto per maand (Schaal J – cao Woondiensten).

Vivare is een moderne werkgever met oog voor haar medewerkers. Verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie en er is volop ruimte voor ideeën en initiatieven. Persoonlijke ontwikkeling wordt volop gestimuleerd. Zo biedt Vivare haar medewerkers ruimschoots de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en cursussen. Vivare kent een 36-urige werkweek en vindt het belangrijk dat medewerkers een goede werk-privé balans kunnen vinden. Hiertoe hanteert Vivare flexibele werktijden en hebben medewerkers de mogelijkheid om 4×9 uur per week te werken.

Bedrijfsomschrijving
Vivare is een solide en ondernemende woningcorporatie met hart voor haar huurders in de regio. Zij biedt 55.000 mensen een passend en betaalbaar (t)huis. Nu en in de toekomst.

Het motto van Vivare is ‘aanpakken en waarmaken’. De medewerkers werken aan een leefomgeving waar het prettig wonen is. Zij kiezen voor een aanpak die past bij de situatie. Of het nu om de huurder of een groot herstructureringsproject gaat. Vivare werkt vol energie samen met partners die dezelfde drijfveren hebben.

Vivare is op allerlei manieren aanwezig in de wijken en staat dicht bij de mensen. Samen met bewoners en maatschappelijke partners zoekt Vivare naar de best passende oplossing. Vivare ondersteunt, brengt partijen bij elkaar, regelt huisvesting en zet menskracht en middelen in. Zo is Vivare voortdurend bezig met het (samen)leven van mensen in wijken en buurten.

Vivare in enkele kengetallen:

55.000 huurders

Bijna 25.000 verhuureenheden, waarvan 23.229 woningen

230 medewerkers

Actief in 6 gemeenten: Arnhem, Duiven, Overbetuwe, Renkum, Rheden en Westervoort

Informatie over Vivare vind je op www.vivare.nl

Solliciteren

Siebert & Wassink Personeelsadvies is door Vivare gevraagd te ondersteunen bij het maken van de juiste keuze en verzorgt derhalve de werving- en selectieprocedure voor de Projectleider. Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.

Reageren op deze functie kan uiterlijk tot 7 juni 2017 via het online sollicitatieformulier.

Op 26 mei zullen wij de eerste selectie maken, de gesprekken vinden plaats in week 22. Op 7 juni maken wij de tweede selectie en deze gesprekken zullen wij voeren in week 23/24. De gesprekken worden gevoerd door Pieter-Bas van Vliet op het kantoor van Vivare in Arnhem.

Neem voor meer informatie contact op met Pieter-Bas van Vliet van Siebert & Wassink Personeelsadvies (053-4803550). 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 



Reacties


Laatste nieuws