Wat is klanttevredenheid? De klant bepaalt

Ieder jaar gebruiken wij de mogelijkheid onze klanten onze services te beoordelen. Onze dienstverlening is er op gebaseerd om als energieleverancier de best mogelijke service te verlenen en onze klanten te ontzorgen in onder andere hun administratieve lasten.

Voor ons is klanttevredenheid de mogelijkheid die wij bieden aan onze klanten om met ons mee te denken en uiteindelijk dienstverlening te bieden waardoor men geholpen is. Dit doen wij door persoonlijk contact, waarin wij meerdere keren per jaar onze klanten bezoeken en als een officiële meting middels een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek.

De vragen uit de markt worden uiteindelijk gevormd door onze klanten en deze zetten wij samen met hen om in producten.

Op deze manier hebben wij ook onder andere ons mijnMAIN platform ontwikkeld. Zo bleken e-facturatie en het eenvoudig aan- en afmelden van panden functionaliteiten te zijn die wij konden toevoegen aan onze service. Ook aankomend jaar zullen wij weer met nieuwe input aan de slag gaan.

Een bijdrage van Main Energie.

Reacties

Lees onze special over Vastgoedfinanciering Special 2021