Bas van de Griendt - BPD - over consumenten en energiebesparing + onderzoek


In de woningbouwsector worden met regelmaat stimuleringsprogramma’s bedacht om consumenten tot energiebesparing te verleiden. Aan de basis daarvan liggen de beelden die professionals hebben over wat consumenten belangrijk vinden. Nieuw onderzoek door BPD toont aan dat hier het nodige licht tussen zit. Consumenten vinden andere dingen belangrijker en willen beter voorgelicht worden. U kunt het onderzoek onderaan dit artikel in zien.

BPD-milieumanager Bas van de Griendt licht de uitkomsten toe. ‘Er is nog een wereld te winnen door beter naar consumenten te luisteren.’ Lees ook het onderzoek onderaan dit artikel.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws