4 op de 5 Nederlandse huurders voelt zich thuis in eigen wijk


‘Terug naar de kern’ is de boodschap vanuit de politiek voor woningcorporaties. Maar welke taken horen daar wel of niet bij? Investeringen in leefbaarheid en sociale samenhang zijn in deze vaak punten van discussie. Ondanks bezuinigingen blijven veel corporaties zich inzetten voor het woonplezier van hun huurders in de breedste zin van het woord. Terecht, zo blijkt uit onderzoek van USP Marketing Consultancy. Huurders die zich thuis voelen in hun wijk, zijn niet alleen ruim boven gemiddeld tevreden over hun woonomgeving.  

De cijfers in dit artikel zijn afkomstig uit de Bewonersscan (edities 2013 t/m 2014). De Bewonersscan is een continu onderzoek waar corporaties het hele jaar op kunnen inschrijven. 

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws