Noorderpark zoekt adoptiemerken

Het lijkt op crowdfunding, maar de crowd bestaat uit merken. Brandfunding dan? Het gaat hier om het Noorderpark in Amsterdam. De stichting die het park beheert wil de locatie laten uitgroeien tot een bijzondere verblijfsplek. Daarom lanceren zij deze bijzondere campagne waarbij merken worden uitgenodigd om, in ruil voor zichtbaarheid, onderdelen van het park te verbeteren. Het is de eerste keer in Nederland dat een park op deze manier met merken gaat samenwerken.

Bent u zelf geïnteresseerd? Binnen dit artikel vindt u een link naar de campagne.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws