Oscar voor beste gebiedsontwikkeling

Amerikanen hebben met de ‘American dream’, een Oscarwinnend State(ment) of the Union, zou ik zeggen. Deze Self-Made Men geloven in ondernemen. Zijn gericht op mogelijkheden, op ontdekken, gaan puur voor klantwaarde. Ook in de ontwikkeling van nieuwe woon- en leefgebieden komen ze met winnende ideeën. Graag geef ik u de vijf categorieën hoe ze mensen hebberig maken om ergens naartoe te gaan verhuizen!  

Auteur Olaf Schoofs is gespecialiseerd in marketing en consumentgerichte ontwikkelingsstrategieën. Hij werkt als ontwikkelingsmanager voor BPD.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws