Waarom verbeterslag bij schoolgebouwen maar niet van de grond komt

Afgaande op de verschillende onderzoeken van de afgelopen jaren heeft de huisvesting van primair en voortgezet onderwijs een enorm verbeterpotentieel. Verouderde gebouwen, achterstallig onderhoud, een slecht binnenklimaat, het lijkt erop alsof wij onze kinderen dagelijks in barakken onderwijs laten volgen. De scholen zien de verbeterslag graag doorgevoerd, gemeenten willen het onderwijs zo goed mogelijk faciliteren en de markt is graag bereid haar bijdrage te leveren. Maar waarom lijkt het dan toch zo moeilijk van de grond te komen?

Log in om de column van Paulien Konijnendijk en Dennis Coenraad van ICSadviseurs te lezen!

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws