'Retailer moet keuzes maken, niet blindstaren op expansie'

Een deel van de retailers probeert nog altijd te overleven door te focussen op expansie. Dat is door de opkomst van e-commerce, vergrijzing en een gematigde economische groei echter niet langer de goede overlevingsstrategie. Dat stelt het ING Economisch Bureau in een nieuw rapport. “Retailers die durven te kiezen, kunnen een goede boterham verdienen in de retail, maar ze moeten wel stappen maken”, aldus sectormanager food & retail Dirk Mulder.

Download ook het gehele onderzoeksrapport bij Building Business!

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws