'Kracht sociale media als marketing tool onderschat'

Het gros van de bouwende ontwikkelaars denkt nog steeds in stenen. Marketing en sales? Ondergeschoven kindjes. Co-creatie? De koper mag meebeslissen over de kleur van de gevel en het type dakpan. Daar houdt het een beetje op. Wat kunnen bedrijven, gemeenten en woningcorporaties doen om hun projecten onder de aandacht te brengen? 

Log in en lees het interview met Arjan Veelers van het onafhankelijk platform Nieuwbouw Nederland over het inzetten van moderne marketing tools in de sector: "Als er geen interesse is voor een locatie? Afschrijven en inzaaien!"

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws