‘Eén procent meer online winkelomzet leidt tot kwart procent meer offline omzet’

Retailformules die in het midden van hun segment zijn komen te hangen, gaan het niet redden in de huidige retailmarkt. Ondernemers moeten werk maken van ‘omniserice’ waarbij de fysieke winkel en online elkaar versterken. 

Dat verwacht BAS Group-oprichter Steven Bakker (ex-Dixons, ex-iCentre en ex-MyCom) tijdens het congres What's going on in Retailing?!

Lees ook het complete verslag van het congres HIER. 

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws