Huurders geven beheerders kantoorpanden krappe voldoende

Huurders zijn niet bijzonder tevreden over de beheerders van kantoorpanden en beoordelen de beheerder van hun gebouw met gemiddeld een 6,4. Op het onderdeel afhandeling van servicekosten valt nog veel winst te behalen. Dat blijkt uit het Beheerdersonderzoek van huisvestingsadviseur Solved en onderzoeksinstituut Interface, verbonden aan de Technische Universiteit Eindhoven. 

“In tijden waarin dienstverlening een steeds belangrijkere rol gaat spelen zou het streven hoger moeten zijn”, zegt Olivier van Gool, partner bij Solved, over het gemiddelde cijfer van 6,4. “Een tevreden huurder is ook in het voordeel van de eigenaar van het pand, zeker in de huidige huurdersmarkt.”

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws