De Tuinen gaat toekomst in met nieuwe naam en winkelinrichting

De directie van De Tuinen heeft gisteren aan al haar medewerkers, leveranciers en stakeholders bekend gemaakt dat zij een nieuwe strategische richting inslaan. De Tuinen gaat zich rebranden naar het internationale retailmerk Holland & Barrett en uiteindelijk ook verder onder deze naam. Het is een verrassende stap, maar niet geheel onverwachts, want De Tuinen en Holland & Barrett zijn binnen de NBTY Europe groep al bijna 12 jaar zusterbedrijven die veel op elkaar lijken.

VJ sprak met Charlotte de Koning, manager marketing & communicatie De Tuinen, wat dit betekent voor de winkelketen. 

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws