'Succes als winkelgebied maak je samen met je klanten'

Ondanks dat de retailsector in Nederland het niet gemakkelijk heeft zoals de problemen bij V&D, Halfords, Schoenenreus etc. hebben aangetoond, zijn er volop kansen waarop succesvol kan worden ingespeeld. Slimme retailers als De Tuinen en vanHaren weten nog altijd hun omzet en winsten op te voeren. Hoe doen zij dat? Dat leggen zij uit op het vorige week door Vastgoedjournaal gehouden congres Bricks in Retail in het WTC in Amsterdam. Adviesbureau Q&A (via Frank Quix ook de dagvoorzitter) presenteerde daar tevens een lijst van andere ketens die eveneens toekomstpotentie hebben.

Een verslag door Claudia van Haeften van www.claudiavanhaeftencommunicatie.nl

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws