Q-Park: ‘Per minuut afrekenen is echt niet ultiem’

Op 18 november publiceerden wij een samenvatting van Parkeren in de binnenstad, een onderzoek van Detailhandel Nederland, Koninklijke Horeca Nederland en de ANWB. Aan de hand van dit rapport heeft Vastgoedjournaal contact opgenomen met Q-Park, een internationale parkeerorganisatie met een sterke marktpositie, om te vragen of zij zich aangesproken voelen door dit rapport en wat hun reactie hierop is.

Lees verder voor de reactie van Joris Huijbregts, marketingmanager Q-Park Nederland, over onder andere parkeerverhogingen, betalen per minuut en het format van Q-Park dat nu landelijk wordt uitgerold. 

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws