Stenen winkel creëert meeste waarde + onderzoek

Fysieke winkels blijven de plek waar de meeste waarde voor retailers en consumenten wordt gecreëerd. Dat blijkt uit een studie waarvoor 2500 Amerikaanse consumenten werden ondervraagd. Ook online spelers zien de waarde van stenen vestigingen en breiden daarom snel hun fysieke voetafdruk uit, concluderen de researchers. Zo opende eBay kiosks in San Francisco en New York en experimenteerde Amazon met pop-up stores.

Log in, en lees ook het gehele onderzoek bij Vastgoedjournaal.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws