Meerderheid webshops geïnteresseerd in eigen stenen winkel

De Nederlandse retailmarkt hoeft niet te wanhopen. Steeds meer webwinkels tonen interesse voor een eigen stenen winkel. Het meest in een shop-in-shop, gevolgd door een eigen winkel en pop-up store. Dat blijkt uit een landelijk onderzoek naar de vestigingsbehoeften van 350 webwinkels uitgevoerd door de Hogeschool van Amsterdam en Seinpost Adviesbureau in opdracht van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en de Kamer van Koophandel.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.

Reacties

Lees onze special over Vastgoedfinanciering Special 2022