Webshops Blokker groeien hard, verdere uitrol discountsegment met winkels Big Bazar

Het detailhandelsconcern Blokker gaat zich meer richten op het discountsegment door de uitrol van Big Bazar in Nederland en België. Blokker heeft last van de teruglopende consumentenbestedingen en de BTW-verhoging vorig jaar. Zo daalden de omzet en de nettowinst. De webshops van Blokker hebben wel de wind fors in de zeilen. Dat blijkt uit de toelichting op de jaarcijfers 2012.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws