Eerste Kamer stemt in met Regiewet

Eerste Kamer stemt in met Regiewet

De Eerste Kamer heeft dinsdagavond ingestemd met de Wet versterking regie volkshuisvesting. Daarmee krijgt de overheid meer mogelijkheden om te sturen op waar, hoeveel en voor wie wordt gebouwd. De wet gaat naar verwachting op 1 juli 2026 in werking treden.

Verder lezen?

U kunt het artikel niet volledig lezen omdat u nog niet bent ingelogd. Log in of word abonnee van Vastgoedjournaal.nl. U en uw collega's krijgen toegang tot al het nieuws, interviews en achtergronden. Uw onderneming zal tevens elke werkdag de populaire nieuwsbrief ontvangen.

Abonnement afsluitenInloggen

Of wilt u dagelijks onze gratis nieuwsbrief ontvangen? Klik dan op deze link.



Reacties


Laatste nieuws