FUNCTIE: Medewerker Aan- en Verkoop
Vivare
Meander 825
6825 MH Arnhem
Functie omschrijving
Vivare bouwt, onderhoudt en verhuurt betaalbare sociale huurwoningen. Dat is waartoe Vivare op aarde is. Dat is wat Vivare goed kan! Vivare stemt haar aanbod zorgvuldig af op de toekomstige vraag, waarbij zij de ontwikkelingen in de markt nauwlettend volgt. Vivare gelooft in samenwerken en zoekt dit actief op. Zij investeert dus niet alleen in stenen, maar ook in mensen en duurzame relaties.
De Directie Vastgoedregie van Vivare, bestaat uit drie teams: Complexgestuurd onderhoud en ontwikkeling, Klantgestuurd onderhoud en Gebiedsmanagement. De komende jaren rolt de directie Vastgoedregie haar visie op regie en ketensamenwerking uit en zal zij werkzaamheden met betrekking tot onderhoud en ontwikkeling uitbesteden op basis van contracten (RGS en DBM) en vanuit de TCO gedachte. Hiertoe zal zij intensieve en duurzame samenwerkingsrelaties aangaan met keten- en servicepartners, met als doel om innovatiever en efficiënter te werken én maximaal resultaat te behalen voor haar huurders. Vivare loopt met de huidige ontwikkelingen voorop in de corporatiesector.
Het team Gebiedsmanagement houdt zich bezig met processen rondom gebiedsontwikkeling, waaronder de aan- en verkoop van onroerend goed. Om het team Gebiedsmanagement te versterken is Vivare op zoek naar een:
Medewerker Aan- en Verkoop
Accuraat – resultaatgericht – actief – commercieel – communicatief
Arnhem, parttime (18 uur per week)
Als Medewerker Aan- en Verkoop ondersteun je de gebiedsmanagers in het volledige proces rondom het aan- en verkopen van woningen, BMZ-panden en grondposities. Je organiseert en controleert het gehele proces en zorgt dat dit in lijn is met het vastgestelde beleid én de actuele wet- en regelgeving. In overleg met je directe collega stel je de verkoopplanning op, bewaak je deze en bereid je offertes en opdrachten voor. Ook ben je verantwoordelijk voor het opstellen en beheren van actuele en complete aan- en verkoopdossiers. Je houdt ervan om de touwtjes stevig in handen te hebben en stelt orde en netheid op prijs. Daarnaast onderhoud je alle dagelijkse contacten met (potentiële) kopers, verkopers en makelaars. Hierbij behartig je de belangen van Vivare op een vriendelijke, deskundige en integere wijze. Ten slotte zorg je voor de overdracht van informatie aan de afdeling Financiële Administratie ten behoeve van het in- en uit exploitatie halen van vastgoed.
Als enthousiaste, zelfstandige en deskundige kandidaat heb je ruime én actuele ervaring in het aan- en verkopen van onroerend goed. Kennis van de lokale en regionale woningmarkt is een pre. Je bent een sparringpartner die helder communiceert, resultaatgericht kan onderhandelen en overzicht weet te houden. Uiteraard ben je goed in staat om gangbare documenten, zoals taxaties, koopovereenkomsten en leveringsakten, op kwaliteit en compleetheid te beoordelen.
Verantwoordelijkheden
Coördineren en regisseren van aan- en verkoopprocessen van woningen en grondposities.
Opstellen, controleren en beheren van de aan- en verkoopadministratie.
Onderhouden van contacten met diverse belanghebbenden, zowel intern als extern.
Adviseren van de Gebiedsmanagers aan de hand van analyses en eigen deskresearch.
Deze functie is bij uitstek geschikt voor een ervaren kandidaat met ruime werkervaring in het aan- en verkopen van onroerend goed, bij voorkeur in de regio Arnhem. Je bent bewezen succesvol geweest en koppelt een professionele werkhouding aan uitstekende communicatieve- en onderhandelingsvaardigheden.
Wij vragen
Afgeronde hbo–opleiding Makelaardij.
Ruime ervaring met betrekking tot aan- en verkoop van vastgoed.
Alerte, commerciële en marktgerichte oriëntatie.
Relevante kennis van gangbare aan- en verkoopdocumenten.
Grondige, actieve en zelfstandige werkhouding.
Type: accuraat, actief, verantwoordelijk, analytisch en enthousiast.
Arbeidsvoorwaarden
Afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring en uitgaand van een fulltime dienstverband van 36 uur per week: minimaal € 3.057,- en maximaal € 3.820,- bruto per maand (Schaal H – cao Woondiensten).
Vivare is een moderne werkgever met oog voor haar medewerkers. Verantwoordelijkheden liggen laag in de organisatie en er is volop ruimte voor ideeën en initiatieven. Persoonlijke ontwikkeling wordt volop gestimuleerd. Zo biedt Vivare haar medewerkers ruimschoots de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en cursussen. Vivare kent een 36-urige werkweek en vindt het belangrijk dat medewerkers een
goede werk-privé balans kunnen vinden. Hiertoe hanteert Vivare flexibele werktijden en hebben medewerkers de mogelijkheid om 4×9 uur per week te werken.
Bedrijfsomschrijving
Vivare is een solide en ondernemende woningcorporatie met hart voor haar huurders in de regio. Zij biedt 55.000 mensen een passend en betaalbaar (t)huis. Nu en in de toekomst.
Het motto van Vivare is ‘aanpakken en waarmaken’. De medewerkers werken aan een leefomgeving waar het prettig wonen is. Zij kiezen voor een aanpak die past bij de situatie. Of het nu om de huurder of een groot herstructureringsproject gaat. Vivare werkt vol energie samen met partners die dezelfde drijfveren hebben.
Vivare is op allerlei manieren aanwezig in de wijken en staat dicht bij de mensen. Samen met bewoners en maatschappelijke partners zoekt Vivare naar de best passende oplossing. Vivare ondersteunt, brengt partijen bij elkaar, regelt huisvesting en zet menskracht en middelen in. Zo is Vivare voortdurend bezig met het (samen)leven van mensen in wijken en buurten. Vivare in enkele kengetallen:
55.000 huurders
Bijna 25.000 verhuureenheden, waarvan 23.229 woningen
230 medewerkers
Actief in 6 gemeenten: Arnhem, Duiven, Overbetuwe, Renkum, Rheden en Westervoort
Informatie over Vivare vind je op www.vivare.nl.
Solliciteren
Siebert & Wassink Personeelsadvies is door Vivare gevraagd te ondersteunen bij het maken van de juiste keuze en verzorgt derhalve de werving- en selectieprocedure voor de Medewerker Aan- en Verkoop. Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.
Reageren op deze functie kan uiterlijk tot 7 juni 2017 via het online sollicitatieformulier.
Op 26 mei zullen wij de eerste selectie maken, de gesprekken vinden plaats in week 22. Op 7 juni maken wij de tweede selectie en deze gesprekken zullen wij voeren in week 23/24. De gesprekken worden gevoerd door Pieter-Bas van Vliet op het kantoor van Vivare in Arnhem.
Neem voor meer informatie contact op met Pieter-Bas van Vliet van Siebert & Wassink Personeelsadvies (053-4803550).
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Laatste nieuws
- 02-05-2024 14:55 Nobian huurt 1.280 m2 in The Gallery op de campus van de Universiteit Twente
- 02-05-2024 14:29 Conscious Hotels opent in voormalig Tivoli aan Oudegracht Utrecht
- 02-05-2024 14:20 4 politiebureaus onder de veilinghamer!
- 02-05-2024 12:13 BAM: Verliezen in het VK maar relaxte ceo Joosten ziet positieve signalen op Nederlandse woningmarkt
- 02-05-2024 12:11 Omzet Trebbe in 2023 licht gedaald
- 02-05-2024 11:40 Financieringsgilde en nieuwe vastgoedfinancier Vitru zoeken samen naar de best passende oplossing voor de klant
- 02-05-2024 10:42 ING Research: Huizenprijzen provincies buiten Randstad al voorbij piek in 2022
- 02-05-2024 10:23 Erik Roodenburg aan de slag bij Westvast
- 02-05-2024 10:16 Allan van der Ree nieuwe directeur klant & woning bij Stadgenoot
- 02-05-2024 09:35 Garbe verkoopt drietal retailcomplexen in Huizen
- 02-05-2024 08:50 Nieuwe huurder voor ruim 700 m2 bedrijfs- en kantoorruimte in Rotterdam
- 02-05-2024 08:40 Robin Swane wordt head of ESG bij Colliers
- 02-05-2024 07:00 Verra Makelaars: ‘Helft van ons koopaanbod bestaat uit ex-huurwoningen’
- 01-05-2024 16:40 Stichting deltaWonen koopt kantoorgebouw in Zwolle
- 01-05-2024 14:43 Adviesbureau huurt ruim 1.100 m2 in voormalige Noordergasfabriek in Amsterdam
- 01-05-2024 13:41 Hielkema weegt amendementen: ‘Per saldo is Wet betaalbare huur er slechter op geworden’
- 01-05-2024 13:02 Iroko Zen koopt winkels in Venlo van Urban Interest
- 01-05-2024 13:00 Voormalige kerk in Veenendaal getransformeerd en verhuurd
- 01-05-2024 10:40 Hoofdkantoor kledingmerk Atelier Munro naar OKU Office in Amsterdam-West
- 01-05-2024 09:41 CBRE: 'Faillissementen hebben beperkte invloed op winkelleegstand'
- 01-05-2024 09:41 Dunavast koopt hoofdkantoor Centric in Gouda voor 24 miljoen euro
- 01-05-2024 09:25 Communicatieadviesbureau huurt 650 m2 in Arnhem
- 01-05-2024 09:11 MN investeert 90 miljoen euro in Vesteda
- 01-05-2024 09:01 Madeline Buijs: 'Er worden nu te veel te grote woningen gebouwd'
- 01-05-2024 09:00 Themamaand mei: Projectontwikkeling
- 01-05-2024 08:56 Nikki van Horck nieuwe directeur Eefje Voogd Makelaardij
Reacties
Om te kunnen reageren moet u zijn ingelogd. Klik hier om in te loggen.