Vastgoedjournaal introduceert 'Het Nieuwe Adverteren' op 'no cure no pay' basis

De huidige crisistijd zorgt ervoor dat vastgoedbedrijven slimmer dan ooit hun marketingbudget moeten besteden. Vastgoedjournaal presenteert daarom voor de vastgoedsector 'Het Nieuwe Adverteren' om uw bedrijf zo goed mogelijk bij uw doelgroep onder de aandacht te brengen. En het bijzondere daarvan is: 'Het Nieuwe Adverteren' gaat op een 'no cure no pay' basis. Is er geen resultaat, dan heeft u een gratis reclamecampagne op Vastgoedjournaal.nl. Zo overtuigd zijn wij van ons nieuwe concept.

Vastgoedjournaal heeft 'Het Nieuwe Adverteren' inmiddels toegepast bij een aantal bedrijven die via deze innovatieve manier hun boodschap via de nieuwsbrief (ruim 30.000 vastgoedcontacten) en de website (meer dan 120.000 bezoekers per maand) onder de aandacht hebben gebracht met zeer zichtbare en meetbare resultaten. Adverteren is nog nooit zo doelgericht en effectief geweest!

Wil u ook weten hoe uw bedrijf gebruik kan maken van het 'Nieuwe Adverteren' op het grootste online vastgoedinformatiemedium van Nederland? Met alleen een factuur bij bewezen resultaat? Neem dan contact op met Nick Blom via info@vastgoedjournaal.nl of bel 06-14698366



Reacties


Laatste nieuws