26 sep 12:00 uur

Verhogen van rendement door huurderstevredenheid: feit of fictie?

Kantoor Jongerius, Hardwareweg 1, Amersfoort

Wat kunt u verwachten?

Veel vastgoedorganisaties hebben de laatste jaren en mede door de crisis de focus gelegd op interne processen en het stroomlijnen van de organisatie. De huurder en zijn wensen werden soms vergeten. Nu dringt weer het besef door dat huurder en vooral de huurderstevredenheid van eminent belang is voor de continuïteit van het bedrijf. Welke (technologische) maatregelen nemen organisaties nu en in de toekomst om de huurder weer centraal te stellen en daarmee ook de bedrijfsresultaten te verbeteren? Investeren in klanttevredenheid en tegelijkertijd het resultaat te verhogen, feit of fictie?

Op deze en nog veel meer andere vragen krijgt u deze middag antwoord. U ontmoet informeel alle betrokkenen en deelt kennis met hen.

Locatie

Kantoor Jongerius, Hardwareweg 1, Amersfoort

Hoofdprogramma en sprekers

12:00: Luxe netwerklunch

13:00: Welkomstwoord namens Jongerius/Vastgoedjournaal

13:05: Marlise van der Plas, Innovatiemanager, Rabobank

Onderwerp: Welke technologische trends en ontwikkelingen spelen er in de vastgoedmarkt en hoe gaan deze in de toekomst impact hebben op de sector en de klanttevredenheid?

  • Overzicht van technologische trends en nieuwe toepassingen daarvan in de sector
  • Deze ontwikkelingen gaan er steeds meer voor zorgen dat het meeste klantcontact digitaal verloopt
  • Welke impact gaat dit hebben op de bedrijfsvoering  en  verhoogt dit de klanttevredenheid?

13:35: ​Presentatie nabespreken met aanwezigen

13:50: Astrid Schlüter, Director Operations, Vesteda

Onderwerp: De nieuwe visie van Vesteda op haar huurders: hoe gaat Vesteda de huurderstevredenheid de komende jaren verhogen?

Onder het motto een “tevreden huurder is een makkelijke huurder” gaat Vesteda de komende tijd een aantal acties opstarten om de huurders tevredener te maken.

  • Wat maakt een eigen portaal voor huurders tot een succes?
  • Hoe werkt het portaal precies, wat zijn de ervaringen tot nu toe?
  • Wanneer is een huurder bereid meer huur te betalen?

14:20: Presentatie nabespreken met aanwezigen

14:35: Pauze

15:05: Martin Blok, incassospecialist, Woonbron en daarnaast trainer van medewerkers van woningcorporaties

Onderwerp: Klantsegmentatie bij incasso en tevreden huurders… gaat dat samen?

  • Elke huurder met een betalingsachterstand gelijk behandelen… of toch verschillend?
  • Slecht betalende huurders helpen door strak op te treden… of juist door het geven van tijd en ruimte?
  • Onregelmatige betalers voor lief nemen… of deze klant juist faciliteren?
  • Aanpak incassoproblematiek nooit relateren aan andere door huurder ondervonden problematiek … of toch wel?

15:35: Presentatie nabespreken met aanwezigen

15.50: Netwerkborrel

Aanmelden?
Stuur een mail met daarin uw gegevens aan events@vastgoedjournaal.nl o.v.v. ''BM Verhogen van rendement en huurderstevredenheid: feit of fictie?''. Vergeet niet uw contactgevens te vermelden. De kosten voor deze dag bedragen 149 euro excl. BTW.

Aanmelden

Hierbij meld ik mij aan voor:

Verhogen van rendement door huurderstevredenheid: feit of fictie? op 26-09-17:

Aanmelden Stuur ons een e-mail Bel: 023-743 49 09

Voorlopige deelnemerslijst

Blandlord Crowd Ownership
Daelmans Vastgoed
MVGM Wonen
Rabobank
Vesteda
Woningstichting GoedeStede
Woonbron